«Παράθυρο» για τη νομιμοποίηση - χωρίς επιβολή προστίμου -
ανασφάλιστων που απασχολήθηκαν σε επιχειρήσεις και δηλώθηκαν ως
«εργαζόμενοι» στο ηλεκτρονικό σύστημα «Εργάνη» του υπουργείου Εργασίας,
ανοίγει το ΙΚΑ.
Με εγκύκλιο που εκδόθηκε, δίνεται η δυνατότητα σε εργοδότες να ασφαλίσουν εκ των υστέρων και όσους εργαζόμενους είχαν δηλώσει ότι απασχόλησαν χωρίς να διαθέτουν Αριθμό Μητρώου
Ασφαλισμένου και στη συνέχεια αποχώρησαν, είτε οικειοθελώς είτε κατόπιν απόλυσης.
Η «απογραφή» - νομιμοποίηση της απασχόλησης του ανασφάλιστου θα γίνεται στο τμήμα μητρώου οποιουδήποτε υποκαταστήματος του Ι.Κ.Α προσκομίζοντας αντίγραφα των εντύπων αναγγελίας πρόσληψης – οικειοθελούς αποχώρησης ή καταγγελίας σύμβασης εργασίας που είχαν υποβληθεί στην «Εργάνη».
Με εγκύκλιο που εκδόθηκε, δίνεται η δυνατότητα σε εργοδότες να ασφαλίσουν εκ των υστέρων και όσους εργαζόμενους είχαν δηλώσει ότι απασχόλησαν χωρίς να διαθέτουν Αριθμό Μητρώου
Ασφαλισμένου και στη συνέχεια αποχώρησαν, είτε οικειοθελώς είτε κατόπιν απόλυσης.
Η «απογραφή» - νομιμοποίηση της απασχόλησης του ανασφάλιστου θα γίνεται στο τμήμα μητρώου οποιουδήποτε υποκαταστήματος του Ι.Κ.Α προσκομίζοντας αντίγραφα των εντύπων αναγγελίας πρόσληψης – οικειοθελούς αποχώρησης ή καταγγελίας σύμβασης εργασίας που είχαν υποβληθεί στην «Εργάνη».