Πήγε σινεμά η γυναίκα, ο πνευματικός ογκόλιθος του τόπου, η κυρία Διβάνη, για να συμπληρώσει την κατανάλωση της γαλοπούλας. Κι εκεί, αντί να βρει τη χαρά, παρακολούθησε σκηνές φρίκης από τη ζωή στον καπιταλισμό. Και αγανάκτησε! Γιατί, όπως λέει, δεν θέλει άλλη επίγνωση, ο πνευματικός άνθρωπος!
Και που δήθεν τα ξέρεις, Διβάνη, χαμπάρι δεν παίρνεις, ή για να είμαστε πιο ακριβείς χαμπάρι παίρνεις, αλλά δεν θέλεις τέτοιες μέρες που βιώνει η χώρα, να βλέπουν οι ταλαίπωροι Έλληνες, εικόνες του τέρατος που αναθράφηκε τότε (δεν ήταν το τελευταίο στάδιο του καπιταλισμού, αγαπητή μου αυτό, αυτό που ζούμε τώρα είναι, ο ιμπεριαλισμός, όχι με στρατιωτικά αλλά με οικονομικά μέσα), τέρας που τους τρώει σήμερα!!
Και αφού "τα ξέρεις αυτά", ξέρεις ότι ο καπιταλισμός θρέφεται μέσα από τις ανισότητες, τι έκανες;; Τι είπες για αυτόν;;;
Ο
Καπιταλισμός έκανε τον Θαναση απλά "τσαμπατζή" για εσένα, αλλά στην
πραγματικότητα τον φόνευσε ένα βράδυ, επειδή δεν είχε 1 ευρώ για
εισιτήριο.
Σηκώθηκες και έφυγες, Διβάνη, από την ταινία, αφήνοντας την στην μέση, γιατί δεν άντεξες. Μήπως ήταν οι τύψεις;; Τύψεις που είσαι με το στρατόπεδο του "Θηρίου" που κατασπαράσει τον λαό;; Ειλικρινά δεν το νομίζω.....
Το άρθρο σου, μάλλον προσπαθεί να αποτρέψει το κοινό για να μην πάει να την δει. Γιατί οι εικόνες της ταινίας (παραμένει απλά μία εμπορική ταινία) είναι σκληρές μεν, αλλά αποκαλυπτικές για ένα "μέσο νου".
Δεν άντεξες τις "αποκαλυπτικές" εικόνες του Καπιταλισμού, όπως ο διάολος το λιβάνι, Διβάνη!
Και για όσους βιαστούν να με κατηγορήσουν ως ακραίο, και τον τίτλο του άρθρου πιο ακραίο, απλά ενημερώνω, ότι αντέγραψα τον τίτλο της κυρίας Διβάνη, και όπου Λεονάρντο έβαλα το όνομα της.... Γιατί αυτή να έχει δικαίωμα, να χυδαιολογεί στον φίλο Λεονάρντο;;
Του Σπύρου Γουδέβενου για τον Άνεμο Αντίστασης
"Τα ξέρουμε αυτά, Λεονάρντο μου, με τους λύκους ζούμε κάθε μέρα όλη μέρα, δεν χρειαζόταν να βάλεις το ταλέντο σου για να μας τα τρίψεις στη μούρη χριστουγεννιάτικα".......
Και που δήθεν τα ξέρεις, Διβάνη, χαμπάρι δεν παίρνεις, ή για να είμαστε πιο ακριβείς χαμπάρι παίρνεις, αλλά δεν θέλεις τέτοιες μέρες που βιώνει η χώρα, να βλέπουν οι ταλαίπωροι Έλληνες, εικόνες του τέρατος που αναθράφηκε τότε (δεν ήταν το τελευταίο στάδιο του καπιταλισμού, αγαπητή μου αυτό, αυτό που ζούμε τώρα είναι, ο ιμπεριαλισμός, όχι με στρατιωτικά αλλά με οικονομικά μέσα), τέρας που τους τρώει σήμερα!!
Και αφού "τα ξέρεις αυτά", ξέρεις ότι ο καπιταλισμός θρέφεται μέσα από τις ανισότητες, τι έκανες;; Τι είπες για αυτόν;;;
Ο
Καπιταλισμός έκανε τον Θαναση απλά "τσαμπατζή" για εσένα, αλλά στην
πραγματικότητα τον φόνευσε ένα βράδυ, επειδή δεν είχε 1 ευρώ για
εισιτήριο.Σηκώθηκες και έφυγες, Διβάνη, από την ταινία, αφήνοντας την στην μέση, γιατί δεν άντεξες. Μήπως ήταν οι τύψεις;; Τύψεις που είσαι με το στρατόπεδο του "Θηρίου" που κατασπαράσει τον λαό;; Ειλικρινά δεν το νομίζω.....
Το άρθρο σου, μάλλον προσπαθεί να αποτρέψει το κοινό για να μην πάει να την δει. Γιατί οι εικόνες της ταινίας (παραμένει απλά μία εμπορική ταινία) είναι σκληρές μεν, αλλά αποκαλυπτικές για ένα "μέσο νου".
Γιατί το σύστημα που υπηρετείς έθρεψε για δεκαετίες την κοινή γνώμη(οι πολίτες εξαφανίστηκαν), ότι μέσα στον καπιταλισμό, με απλά πολύ δουλειά μπορεί να γίνεις λεφτάς, παράγοντας, του τόπου δαύτου! Πούλησε το παραπάνω παραμύθι, σε παγκόσμια κλίμακα, αποκρύπτοντας ότι η ανηθικότητα, η εκμετάλλευση, η απληστία, η απάτη, η λαμογιά, η απανθρωπιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχεις, αν θες να ελπίζεις για την κοινωνική σου ανέλιξη, εντός του συστήματος.
Δεν άντεξες τις "αποκαλυπτικές" εικόνες του Καπιταλισμού, όπως ο διάολος το λιβάνι, Διβάνη!
Και για όσους βιαστούν να με κατηγορήσουν ως ακραίο, και τον τίτλο του άρθρου πιο ακραίο, απλά ενημερώνω, ότι αντέγραψα τον τίτλο της κυρίας Διβάνη, και όπου Λεονάρντο έβαλα το όνομα της.... Γιατί αυτή να έχει δικαίωμα, να χυδαιολογεί στον φίλο Λεονάρντο;;
Του Σπύρου Γουδέβενου για τον Άνεμο Αντίστασης
