Πέμπτη, Απριλίου 3

Τα μπουρδέλα έχουν τάξη, έχουν τσατσά... η βουλή είναι μπουρδέλο του κανακάρη του νεοναζί της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου, όποιος γουστάρει μπαίνει και τα κάνει λίμπα!

Πως μπήκε στη βουλή ο κανακάρης των νεοναζί της κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ; Γιατί ακόμη
δεν έχει συλληφθεί;
 sibilla-gr