Τα μπουρδέλα έχουν τάξη, έχουν τσατσά... η βουλή είναι μπουρδέλο του κανακάρη του νεοναζί της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου, όποιος γουστάρει μπαίνει και τα κάνει λίμπα!
Πως μπήκε στη βουλή ο κανακάρης των νεοναζί της κυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ; Γιατί ακόμη δεν έχει συλληφθεί; sibilla-gr