Παρασκευή, Ιουλίου 11

Κύριε Στουρναρα θα με κλείσεις και μένα στην ίδια φυλακη με τον κύριο Κωστοπουλο;

Πτωχευμένος αυτός, Πτωχευμένος και εγώ. Μηπως φταίει το οτι χρωστάω λιγότερα στον ΟΑΕΕ; Ή μηπως οτι τελείωσα την ΑΣΟΕΕ και οχι το ΙΕΚ Σημιτη;