Παρασκευή, Ιουλίου 11

Φαντάζεστε να δεχόμαστε λέει επίθεση, και πρόεδρος να ήταν ο Παπούλιας;

Φαντάζεστε να δεχόμαστε λέει επίθεση, και πρόεδρος να ήταν ο Παπούλιας; Εφιάλτης θα ήταν.

Θα μας παρέδιδε αμαχητί όλους όμηρους, θα υπέγραφε συνθήκη παράδοσης της χώρας άνευ όρων, θα ισχυριζόταν πως ήταν αντάρτης στα... 13 του(!), θα κυβερνούσε με "αποφασίζουμε και διατάζουμε" σύμφωνα με τις...

απαιτήσεις του κατακτητή, και θα έκανε διαγγέλματα περί της βαρύτατης ευθύνης των Ελλήνων που αντιστέκονται στην κατοχή και προκαλούν τους δωσίλογους και τους κατακτητές. Απλώς για να μη χάσει την καρέκλα της εξουσίας και της χλιδής...

oh wait!!!