Σάββατο, Μαΐου 23

Πέμπτη, 09 Φεβρουαρίου 2012 Αλέξης Τσίπρας: Υπογράφουν την υποδούλωση της χώρας...έλεγε τότε ως αντιπολίτευση...τώρα;;

"Πεμπτη, 09 Φεβρουαριου 2012" Αλεξης Τσιπρας:  Ειναι oλοι τους υπoλογοι στον Ελληνικo λαo... ελεγε τοτε...


Έλεγες :Αυτό το έγκλημα σε βάρος του ελληνικού λαού, αυτό το έγκλημα σε βάρος του τόπου δεν πρέπει να αφήσουμε να ολοκληρωθεί.

Ας μην αφήσουμε την Ελλάδα να γίνει η χώρα των ανέργων, των εξαθλιωμένων, της κοινωνικής ερήμωσης.
Ας μην επιτρέψουμε η νέα γενιά και το πιο παραγωγικό κομμάτι αυτού του τόπου να φύγει στο εξωτερικό.


Να φύγει η κυβέρνηση, η τρόικα και τα τρία κόμματα που στηρίζουν αυτό το διασυρμό.

Σ.σ. : Αυτά έλεγες Αλέξη το 2012 τώρα πήρες τη σκυτάλη για να συνεχίσεις ΕΣΥ την εξαθλίωση του ελληνικού λαού, που σε πίστεψε όταν σε προεκλογικές σου ομιλίες είχες υψώσει σα λάβαρο την σημαία της ελπίδας ...κι εσύ μας εξαπάτησες, μας πρόδωσες, γιατί άραγε; θα το μάθουμε ποτέ; oxafies.com