Ο κ. Λαπαβίτσας τάχθηκε εκ νέου υπέρ της επιστροφής στη δραχμή και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης δύσκολα θα υλοποιηθεί.
«Άρα, η μια λύση θα μπορούσε να είναι η ρήξη. Η ρήξη έχει τέσσερις άξονες:
άρνηση πληρωμής, εθνικοποίηση τραπεζών με αναδιοργάνωση σε αναπτυξιακή κατεύθυνση, τέλος στη λιτότητα και έξοδος από τη νομισματική ένωση» υποστήριξε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
http://www.zougla.gr