ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΗΡΕΜΗΣΤΕ ...θα έχουμε ένα δίκαιο μνημόνιο... Δυόμιση ώρες κράτησε η τριμερής Τσίπρα – Μέρκελ – Ολάντ... μες στη καλή χαρά!
...και οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ζήσανε αυτοί καλά ....και εμείς πεθαίνοντας στην ανεργία και στην ανέχεια....
oxafies.com