Παρασκευή, Μαΐου 22

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΗΡΕΜΗΣΤΕ ...θα έχουμε ένα δίκαιο μνημόνιο... Δυόμιση ώρες κράτησε η τριμερής Τσίπρα – Μέρκελ – Ολάντ... μες στη καλή χαρά!

...και οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ζήσανε αυτοί καλά ....και εμείς πεθαίνοντας στην ανεργία και στην ανέχεια....

 oxafies.com