Παρασκευή, Μαΐου 22

Πάρτε νάχετε μ@λάκες όσοι τους ψηφίσατε: αλλά πρώτα θα φτιαχτεί απο τη τσέπη σας το «τέμενος» – τζαμί για μας είναι – και μετά θα σας σφάξουν και ζωντανούς για το «ευχαριστώ»!!!

 diafimiseto
11227767_963804680320417_8698952490310928952_n

Τους κατοίκους του Βοτανικού τους ρώτησαν ??? Τους Έλληνες γενικώς τους ρώτησαν???  Και το οικόπεδο είναι χάρισμα???  Δηλαδή  τα μουσουλμάνια θα τα βρουν όλα έτοιμα στο απόλυτο τζάμπα ???  Συμβαίνουν αυτά σε καμιά ξένη χώρα η δωρεάν παραχώρηση σε όλα – Και γιατί  δεν αγόρασαν τουλάχιστον το ακίνητο,αφού θέλουν να προσεύχονται ???   Τα κόμματα που υπέγραψαν και είπαν το «Ναί» είναι υπόλογα στον   ελληνικό λαό για όλα αυτά που πρόκειται να συμβούν στο τόπο και θα το πληρώσουν ακριβά! Ναι ακριβά, η ώρα τους πλησιάζει ….

11009169_1625850910985867_1003083741954576361_n