diafimiseto


Τους κατοίκους του Βοτανικού τους ρώτησαν ??? Τους Έλληνες γενικώς τους ρώτησαν??? Και το οικόπεδο είναι χάρισμα??? Δηλαδή τα μουσουλμάνια θα τα βρουν όλα έτοιμα στο απόλυτο τζάμπα ??? Συμβαίνουν αυτά σε καμιά ξένη χώρα η δωρεάν παραχώρηση σε όλα – Και γιατί δεν αγόρασαν τουλάχιστον το ακίνητο,αφού θέλουν να προσεύχονται ??? Τα κόμματα που υπέγραψαν και είπαν το «Ναί» είναι υπόλογα στον ελληνικό λαό για όλα αυτά που πρόκειται να συμβούν στο τόπο και θα το πληρώσουν ακριβά! Ναι ακριβά, η ώρα τους πλησιάζει ….
