Παρασκευή, Μαΐου 22

Koτζιά, εσύ κι φονιάδες συντροφοί σου, να ξέρετε: "Η Παλμύρα δεν θα φορέσει ποτέ τη μαύρη μπούργκα των τρομοκρατών"!

Μήνυμα στέλνει το στέλεχος του Κομουνιστικού Κόμματος Συρίας, ο σύντροφος και φίλος του ιστολογοφόρου μας Ouday Ramadan, στους "πολιτισμένους" της δύσης κι ειδικά στη σύνοδο των φονιάδων των λαών, όπου έσυρε το χορό ο "αριστερός" Κοτζιάς και "συζήτησαν τα επόμενα βήματά τους στη Μέση Ανατολή...
Το μήνυμα του συντρόφου Ouday Ramadan, γίνεται με την ευκαιρία της έντασης των επιθέσεων στην αρχαία Ελληνική πόλη Παλμύρα, από τους τρομοκράτες που διεισδύουν από την Τουρκία: ΝΑΤΟϊκών μισθοφόρων
"Ο αυτοκράτορας Ανδριανός την ανακήρυξε Ελεύθερη Πόλη το 129 και το 2015 ο Bashar Al Assad μαζί με τον...

Συριακό Λαό υπερασπιζόμαστε την Ελευθερία της.
Η Παλμύρα δεν θα φορέσει ποτέ τη μαύρη μπούργκα των τρομοκρατών"
Ouday Ramadan
Αναφερόμενος στον ιταλό πολιτικό Vittorio Sgarbi (κάποτε κι αυτός σαν τον Κοτζιά κομμουνιστής και μετέπειτα υπουργός του Μπερλουσκόνι), που "ανησυχεί" για την τύχη της Παλμύρας και πρότεινε την αποστολή ιταλικού στρατού για την υπεράσπισή της (την θεωρεί ιταλική λόγω της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας), ο σύντροφος Ouday Ramadan, του γράφει:
"Αγαπητέ Sgarbi,
εμείς δεν έχουμε ανάγκη τον ιταλικό στρατό για να πολεμήσουμε την επίθεση των τρωκτικών σαλαφιτών στην Παλμύρα.
Για να σωθεί η Παλμύρα θα αρκούσε ο ιταλικός στρατός να διώξει τον Τεξανό κατακτητή από την Ιταλία, τον κύριο χρηματοδότη του "ισλαμικού" κράτους"
Ouday Ramadan
* Νίκο Κοτζιά, αν έστω και λίγο κοκκινίζεις από ντροπή, ζήτα μια συγνώμη!
Περισσότερα για την ιμπεριαλιστική επίθεση εναντίον της Συρίας: ΕΔΩ
 
sibilla-gr-s