Να «δώσει στους Έλληνες ένα πικρό φάρμακο αλλά όχι δηλητήριο». Όπως υποστήριξε ο πρώην ΥΠΟΙΚ τα κόμματα που στήριξαν το τρίτο κατά σειρά Μνημόνιο το έπραξαν γιατί εκβιάστηκαν, ενώ υποστήριξε πως «εάν υπάρξει μία κυβέρνηση που είναι πρόθυμη να προσφέρει ένα πικρό φάρμακο αλλά όχι ένα δημοσιονομικό δηλητήριο, τότε ναι θα συμμετάσχω σε αυτήν», επαναλαμβάνοντας ότι το νέο πρόγραμμα είναι «εξαιρετικά σκληρό».
«Αρκεί να ακούσετε τις θέσεις τους. Όλοι διαφωνούν με το πρόγραμμα, αλλά το ψήφισαν λόγω εκβιασμού. Το επιχείρημα είναι το εξής: πρόκειται για ένα τρομακτικό πρόγραμμα, δεν πρόκειται να πετύχει, αλλά εάν δεν το εφαρμόσουμε θα μας διώξουν από την Ευρωζώνη», είπε ο Βαρουφάκης.