Ο Λαφαζάνης, λίγο πριν ξεκινήσει η πορεία δήλωσε: “Η νεολαία μας είπε το μεγάλο “όχι” στο δημοψήφισμα. Είναι η νεολαία που πρωτοπόρα θα σαρώσει τα μνημόνια, παλιά μνημόνια και νέα μνημόνια, γι’ αυτό να είμαστε απόλυτα βέβαιοι.
Η Λαϊκή Ενότητα ακολουθεί το δρόμο της νεολαίας. Η Λαϊκή Ενότητα είναι με τη νεολαία. Η Λαϊκή Ενότητα βρωντοφωνάζει το “όχι” της νεολαίας δεν ηττήθηκε.
Το “όχι” αυτό συνεχίζεται, το “όχι” αυτό θα νικήσει και στις κάλπες, στις 20 Σεπτέμβρη”.
homepolitiki