ΣΥΡΙΖΑ -ΠΑΣΟΚ-ΠΟΤΑΜΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !
Δεν αποκλείει συνεργασία με ΠΑΣΟΚ - Ποτάμι ο Βούτσης
Μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο Ν. Βούτσης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ και Το Ποτάμι, με βάση προγραμματικές δεσμεύσεις και συγκλίσεις, αποκλείοντας ωστόσο τη ΝΔ, καθώς «είναι παραδοσιακά ο αντίπαλος, ο άλλος πόλος στο πολιτικό σύστημα». Παράλληλα, τόνισε ότι κάθε σενάριο «μεγάλου συνασπισμού» στο μοντέλο της Γερμανίας είναι «εκτός τόπου και χρόνου».