Αποκορυφωμα ηταν η ΚΑΡΑΣΤΗΜΕΝΗ λογομαχια τρεμη με τσιπρα! Τωρα ειναι βεβαιο πως τον στηριζει το κατεστημενο.(Ποιος ωφεληθηκε απο τον καυγα μπαμπα;;;).
Δεν υπαρχει ελπιδα. Δηλαδη υπηρχε αν βρισκοταν ΕΝΑΣ ανθρωπος να τους κλειδωσει εκει στο δωματιο που ηταν ολοι μαζεμενοι και να τους αφησει εκει για καμια εικοσαρια χρονια ΜΗΠΩΣ και σωθουμε.Αλλα και παλι εχουν εφεδριες απ'εξω.Κατι βενιζελοι,κατι σαμαραδες κατι το κακο τους τον καιρο.Δεν σωνομαστε.Αν αυτοι ενωσουν τις δυναμεις τους σε μια πιθανη κυβερνηση συνεργασιας,καταστραφηκαμε.
Κατι τελευταιο,καληνυχτα.Και μην ακουτε εσεις εμενα,παντα υπαρχει ελπιδα.Αλλα μερικες φορες νοιωθουμε σαν να μην υπαρχει.
