Κυριακή, Σεπτεμβρίου 6

Γελοίοι, και μοιραίοι, διαφημίζουν ποιος μας έβαλε στη καλύτερη σκλαβιά -Μνημόνια ! ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ !

Τσίπρας: Δέκα φορές καλύτερο το δικό μου Μνημόνιο!

ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ

«Πιστεύει κανείς ότι ο κ. Μεϊμαράκης, θα έφερνε καλύτερο Μνημόνιο-συμφωνία;» - Συγκέντρωση στην Καισαριανή (ΦΩΤΟ)

«Η κυβέρνηση  ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έφερε μία συμφωνία δέκα φορές καλύτερη από εκείνη που έφερνε η κυβέρνηση Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ»  υποστήριξε ο Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στην Καισαριανή, ενώ επιτέθηκε στο «παλιό και φθαρμένο σύστημα της διαφθοράς και της διαπλοκής».

«Υπάρχει κανείς Έλληνας που να πιστεύει ότι αν έμενε στη διακυβέρνηση ο κ. Σαμαράς ή αν ήταν στη θέση μου ο κ. Μειμαράκης, θα έφερνε καλύτερη συμφωνία; Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι ο κ. Μειμαράκης, με τη στρατηγική του ΝΑΙ σε όλα, θα έφερνε καλύτερη συμφωνία; Αν υπάρχει ας βγει να το πει. Ούτε ο ίδιος δεν το ισχυρίζεται» τόνισε ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο πρώην πρωθυπουργός αναγνώρισε τα λάθη και τις παραλείψεις του επταμήνου, ωστόσο υπερασπίστηκε τη μάχη που έδωσε και, κατά τον ίδιο, δεν πήγε χαμένη.
ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ 2
Πηγή φωτογραφιών Eurokinissi
http://www.paraskhnio.gr