Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 9

Προετοιμασία για DEBATE στην ΕΡΤ και η Ασέβεια προς την Ελληνική Γλώσσσα!!

Αυτοί κάνουν debate, τα δικά μας τα "βλαχαδερά"οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοί μήπως εννοούν, ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΔΙΑΛΟΓΟ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ, ΛΟΓΟΜΑΧΙΑ, ΕΚΘΕΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, ΚΛΠ?

Posted by Κ.Α.ΝΕ.Ν.Α. 
http://kanena2010.blogspot.gr/2015/09/debate.html