«Ο κ. Τσίπρας έχει στο μυαλό του αυτός να κυβερνά και εμείς να συζητάμε. Έχει τη διάθεση ο κ. Τσίπρας να συζητήσει τα επείγοντα προβλήματα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή; Σ΄ αυτή τη συζήτηση είμαστε ανοιχτοί. Αλλά σε ένα διάλογο που είναι προκάλυμμα για να μπορέσουν να εδραιώσουν το καθεστώς τους οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, εμείς δε συμμετέχουμε».
Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε ο Σταύρος Θεοδωράκης στην ερώτηση εθελοντή του Ποταμιού «πώς απαντάμε στην πρόσκληση Τσίπρα για εθνική συνεννόηση».
Σε επόμενο ερώτημα για πιθανή συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ, ο επικεφαλής του κόμματος είπε ότι «το ΠΑΣΟΚ εκπέμπει ένα θολό μήνυμα. Άλλοτε προοδευτικό, άλλοτε συντηρητικό».
«Το Κίνημά μας ιδρύθηκε γιατί είχαμε απέναντί μας ένα επικίνδυνο παλιό σύστημα και έναν ΣΥΡΙΖΑ που ήθελε να μοιάσει στο παλιό. Εμείς ιδρυθήκαμε για να αντιμετωπίσουμε το μακρύ χέρι των κομμάτων στο κράτος. Αυτά δεν αντιμετωπίστηκαν ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ όταν ήταν στην εξουσία. Δεν θα συνεργασθούμε, λοιπόν, με τους κομματικούς μηχανισμούς που ευθύνονται για πολλά από τα λάθη του παρελθόντος», είπε.
Τις απαντήσεις αυτές έδωσε ο Στ. Θεοδωράκης κατά τη διάρκεια ζωντανής διαδικτυακής συζήτησης που είχε με τους εθελοντές του Κινήματος από όλη την χώρα.
Σε ό,τι αφορά την πολιτική «ταυτότητα» του Κινήματος, ο επικεφαλής του κόμματος επέμεινε ότι «είμαστε η φωλιά για τους προοδευτικούς πολίτες της χώρας».
«Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι συντηρητική δύναμη. Αυτός που πιστεύει στον κρατισμό δε μπορεί να είναι προοδευτική δύναμη. Εμείς υπερασπιζόμαστε τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη ο τόπος».
Ο ίδιος, όπως τονίζεται και σε σχετική ανακοίνωση του Κινήματος, απηύθυνε κάλεσμα προς όλες τις προοδευτικές δυνάμεις της χώρας αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Ελπίζω μέχρι το Συνέδριο να έχουν προστεθεί στο Ποτάμι νέοι άνθρωποι, νέες φιλελεύθερες δυνάμεις. Αυτοί που μέχρι χθες έβλεπαν ότι η ΝΔ θα μπορούσε να είναι λύση και δεν είναι. Αυτοί οι προοδευτικοί φιλελεύθεροι της ΝΔ πρέπει να έρθουν στο Ποτάμι. Μαζί με τις προοδευτικές κεντροαριστερές δυνάμεις. Οι άνθρωποι που πίστεψαν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι λύση και τώρα τραβάνε τα μαλλιά τους και λένε πώς προδοθήκαμε, πρέπει να έρθουν στο Ποτάμι».
Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε ο Σταύρος Θεοδωράκης στην ερώτηση εθελοντή του Ποταμιού «πώς απαντάμε στην πρόσκληση Τσίπρα για εθνική συνεννόηση».
Σε επόμενο ερώτημα για πιθανή συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ, ο επικεφαλής του κόμματος είπε ότι «το ΠΑΣΟΚ εκπέμπει ένα θολό μήνυμα. Άλλοτε προοδευτικό, άλλοτε συντηρητικό».
«Το Κίνημά μας ιδρύθηκε γιατί είχαμε απέναντί μας ένα επικίνδυνο παλιό σύστημα και έναν ΣΥΡΙΖΑ που ήθελε να μοιάσει στο παλιό. Εμείς ιδρυθήκαμε για να αντιμετωπίσουμε το μακρύ χέρι των κομμάτων στο κράτος. Αυτά δεν αντιμετωπίστηκαν ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ όταν ήταν στην εξουσία. Δεν θα συνεργασθούμε, λοιπόν, με τους κομματικούς μηχανισμούς που ευθύνονται για πολλά από τα λάθη του παρελθόντος», είπε.
Τις απαντήσεις αυτές έδωσε ο Στ. Θεοδωράκης κατά τη διάρκεια ζωντανής διαδικτυακής συζήτησης που είχε με τους εθελοντές του Κινήματος από όλη την χώρα.
Σε ό,τι αφορά την πολιτική «ταυτότητα» του Κινήματος, ο επικεφαλής του κόμματος επέμεινε ότι «είμαστε η φωλιά για τους προοδευτικούς πολίτες της χώρας».
«Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι συντηρητική δύναμη. Αυτός που πιστεύει στον κρατισμό δε μπορεί να είναι προοδευτική δύναμη. Εμείς υπερασπιζόμαστε τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη ο τόπος».
Ο ίδιος, όπως τονίζεται και σε σχετική ανακοίνωση του Κινήματος, απηύθυνε κάλεσμα προς όλες τις προοδευτικές δυνάμεις της χώρας αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Ελπίζω μέχρι το Συνέδριο να έχουν προστεθεί στο Ποτάμι νέοι άνθρωποι, νέες φιλελεύθερες δυνάμεις. Αυτοί που μέχρι χθες έβλεπαν ότι η ΝΔ θα μπορούσε να είναι λύση και δεν είναι. Αυτοί οι προοδευτικοί φιλελεύθεροι της ΝΔ πρέπει να έρθουν στο Ποτάμι. Μαζί με τις προοδευτικές κεντροαριστερές δυνάμεις. Οι άνθρωποι που πίστεψαν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι λύση και τώρα τραβάνε τα μαλλιά τους και λένε πώς προδοθήκαμε, πρέπει να έρθουν στο Ποτάμι».