Nelli Martinou
Kαταλαβαίνω την ανησυχία που ψηφίστηκε η Λεπέν σε υψηλά ποσοστά, αλλά δεν καταλαβαίνω που ήταν πριν η ανησυχία, και ποια η διαφορά με τον πολεμοκάπηλο "Σοσιαληστή" Ολάντ, που απαγόρευε τις...
διαδηλώσεις για την Παλαιστίνη, ενώ η αστυνομία του, προστάτευε την εγκληματική Jewish Defense League, ενώ αυτή επιτιθόταν σε διαδηλωτές, και επί προεδρίας του είδαμε και το θέαμα των θεαμάτων της δικτατορίας η οποία ούτως ή άλλως επικρατεί > Το Je suis hypocrite παρέα και αγκαλιά με τον Νετανιάχου και όλους τους άλλους αιμοσταγείς δικτάτορες στους δρόμους του Παρισιού.
διαδηλώσεις για την Παλαιστίνη, ενώ η αστυνομία του, προστάτευε την εγκληματική Jewish Defense League, ενώ αυτή επιτιθόταν σε διαδηλωτές, και επί προεδρίας του είδαμε και το θέαμα των θεαμάτων της δικτατορίας η οποία ούτως ή άλλως επικρατεί > Το Je suis hypocrite παρέα και αγκαλιά με τον Νετανιάχου και όλους τους άλλους αιμοσταγείς δικτάτορες στους δρόμους του Παρισιού.
