Τετάρτη, Ιανουαρίου 13

Ο ζαβός Κυριάκος είναι ο γιωργάκης της ΝΔ..Να τον χαίρεστε..Τέρης Χρυσός - Τακα Τακα Τα -



http://lalipouli.blogspot.com