diafimiseto

Κυριάκος Μητσοτάκης για αγρότες:
«Με πρωτοφανή ιδιοτέλεια και αντικοινωνική συμπεριφορά οι αγρότες συνεχίζουν να διεκδικούν οικονομικά οφέλη απο το κράτος εις βάρος φυσικά των άλλων κοινωνικών ομάδος».ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΤΕ ???
