Τετάρτη, Ιανουαρίου 27

H Αννα Διαμαντοπούλου ξαφνικά άρχισε να αλληθωρίζει προς τη Δεξιά και επαινεί τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την ομιλία του


Με θετικό τρόπο αναφέρθηκε η πρώην υπουργός Αννα Διαμαντοπούλου στην ομιλία του προέδρου της ΝΔ. Και δεν είναι η πρώτη φορά, πράγμα που μυρίζει μεταγραφή....

Η Α. Διαμαντοπούλου έδειξε να εκπλήσσεται για τις αναφορές του Κυριάκου Μητσοτάκη σε μεταρρυθμιστικές προπάθειες άλλων κομμάτων.

Οπως σχολίασε σε ανάρτησή της στο τουίτερ: «Ο Κ. Μητσοτακης αναφέρθηκε ονομαστικά και θετικά σε μεταρρυθμίσεις υπουργών αλλού κόμματος. Πρωτοφανές και καλοδεχούμενο».