Βαγενά: Αντέξαμε 400 χρόνια Τουρκική σκλαβιά.
Το πιάσαμε το μήνυμα, είναι απελευθερωτικός αγώνας. Πάντως να ξέρετε: οι Γάλλοι διαδηλώνουν με σύνθημα "εμείς δεν είμαστε Ελληνες".
Ζήστε τώρα με πίπες "οι κότες τον τρώνε σαν έλληνες"...
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/