Πέμπτη, Ιανουαρίου 26

ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!

Χρόνια Λίγα και Κακά κοπρόσκυλα…!!!!!!

Χρόνια Λίγα και Κακά…!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πανηγυρίζουν στο Μαξίμου για τα 2 χρόνια ΤΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία…
Οι για τα πανηγύρια, …πανηγυρίζουν!
Έχουν ξεπουλήσει, τη Χώρα, το Έθνος και όλους τους Έλληνες κι αυτοί πανηγυρίζουν…
Πρώτη φορά «Αριστερά»,

γ@μώ τα τσιριζαίικα παλιοπουτ@ναριά!!!!!!!!!!!!!!!!


Και Κακό Ψόφο να έχετε, λίαν συντόμως…!!
αναγνώστης

zougla.gr/blog