diafimiseto
Δύο ένοπλες ληστείες σε καταστήματα των ΕΛΤΑ στη Θεσσαλονίκη σημειώθηκαν σήμερα, Πέμπτη (26/1).
Σήμερα το πρωί, στο κατάστημα ΕΛΤΑ Αμπελοκήπων εισέβαλαν δύο άτομα με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά και υπό την απειλή όπλων έκλεψαν 5.000 ευρώ. Οι δράστες αποχώρησαν με μοτοσυκλέτα. Μετά από λίγο, σημειώθηκε και δεύτερη ληστεία σε κατάστημα των ΕΛΤΑ. Αυτή τη φορά, στόχος έγινε το κατάστημα των ΕΛΤΑ στο Λαγκαδά, όπου οι δράστες ήταν πάλι δύο άτομα κι άρπαξαν με την ίδια μέθοδο ανενόχλητοι υπό την απειλή όπλου έκλεψαν άγνωστο μέχρι στιγμής ποσό. Οι δράστες αναζητούνται ! Και σιγά μη βρεθούν! Πλήρωνε μαλάκα φορολογούμενε τις ελλείψεις και το μπάχαλο που επικρατεί στο δημόσιο …