Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 6

Έφτασε για τον Ολυμπιακό ο Σμιτ

Στην Ελλάδα για λογαριασμό του Ολυμπιακού βρίσκεται από το μεσημέρι ο Γκάβιν Σμιτ.


Ο διεθνής Καναδός διαγώνιος θα υποβληθεί το πρωί της Πέμπτης (6/9) στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, ώστε να ολοκληρωθεί και τυπικά η μεταγραφή του στο σύνολο του Φερνάντο Μουνιόθ Μπενίτεθ.

Αφού ολοκληρωθεί και το τυπικό σκέλος, ο 32χρονος διαγώνιος θα ενσωματωθεί με την υπόλοιπη ομάδα και θα ξεκινήσει την προετοιμασία του.

Μετά και την προσθήκη του Σμιτ στην προετοιμασία, ο Μουνιόθ περιμένει ακόμα τους Γερούν Ράουνβερντικ και Έμι Τερβαπόρτι, οι οποίοι αναμένονται στο τέλος Σεπτεμβρίου.
 
 


 bam.gr