
ο οποίος ουκ ολίγες φορές έχει δώσει «μάχες» υπέρ της προστασίας του κλίματος από την υπερθέρμανση.
Ο πρώην αντιπρόεδρος των ΗΠΑ σε δημόσια εμφάνισή του επιτέθηκε στον Ντόναλντ Τραμπ με
αφορμή (τι άλλο;) την πολιτική του Λευκού Οίκου για την υπερθέρμανση.
«Η πολιτική του Τραμπ για την κλιματική αλλαγή, υπό το πρίσμα της νέας έκθεσης των Ηνωμένων Εθνών, ήταν εντελώς παράλογη».
Και ο ίδιος συνέχισε, κατηγορώντας την κυβέρνηση Τραμπ για την «άσχημη εικόνα» που δίνει εκ μέρους των ΗΠΑ στον υπόλοιπο κόσμο:
«Η πρότασή του είναι κυριολεκτικά παράλογη και η αντίδρασή του στις προειδοποιήσεις της επιστημονικής κοινότητας είναι μια απόλυτα παράλογη αντίδραση.
Κάνει τις Η.Π.Α. να φαίνονται σαν ένα παρωχημένο έθνος που είναι συνάμα διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο έθνος σε ολόκληρο τον κόσμο»
el.gr
«Η πρότασή του είναι κυριολεκτικά παράλογη και η αντίδρασή του στις προειδοποιήσεις της επιστημονικής κοινότητας είναι μια απόλυτα παράλογη αντίδραση.
Κάνει τις Η.Π.Α. να φαίνονται σαν ένα παρωχημένο έθνος που είναι συνάμα διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο έθνος σε ολόκληρο τον κόσμο»
el.gr