Παρασκευή, Νοεμβρίου 9

ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Μέχρι και οι Βρεττανοί μας στέλνουν μηνύματα, μπας και ξυπνήσουμε, αλλά εμείς, γιατί ρε γαμώτο δεν τα παίρνουμε;;;;;

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.