ΕΙΣ ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ» ΟΙ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΛΑΚΟΥΣ

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ
ΕΙΣ ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ» ΟΙ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΛΑΚΟΥΣ ΔΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΦΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΣΟΦΙΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΝ







ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ






Le miracle athénien

Ses héros ont pour nom Thémistocle, Périclès, Socrate, Eschyle. Parmi les dieux de l’Olympe, elle a choisi Athéna et lui a dédié le plus beau des temples, miracle d’architecture qui cristallise à lui seul, sur le rocher de l’Acropole, l’idée de civilisation. Le Figaro Hors-Série célèbre cette immense ville blanche qui s’étend comme une mer, entre ses sept collines. Vivante comme sa destinée millénaire, ensorcelante comme le génie grec, que l’adversité n’éteint pas mais renforce, cette promenade au fil des siècles et des quartiers vous emporte sur les pas des personnages illustres, au coeur des traditions, à la découverte des lieux de la culture actuelle. Athènes hier et aujourd’hui, telle que vous ne l’avez jamais vue.



«Τό project του Ελληνικού» μέ ἕνα κακόγουστον, ἀντιαισθητικόν, χαμηλοῦ εἰδικοῦ βάρους καί βλαβεροῦ περιεχομένου, μᾶς ἐνημερώνει λέγοντας:

«Ελληνικό, μια νεα εποχή για την Έλλάδα! Ένας νεος τρόπος ζωής!»

ΟΧΙ! ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩΜΕΝ ΕΝΑ ΝΕΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΖΩΗΣ

ΕΙΣ ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ» ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ Η ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

ΕΙΣ ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ» ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ Η ΙΕΡΑ ΠΟΛΙΣ

ΕΙΣ ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ» ΕΝΤΑΦΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΠΝΕΥΜΑ

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΘΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ

Πρός τόν ὑπουργόν ἀναπτύξεως καί ἐπενδύσεων.

Κον Γεωργιάδην Ἄδωνην.

Κύριε Γεωργιάδη καλημέρα σας, καί νά εἶσθε πάντοτε καλῶς.

Κύριε Γεωργιάδη «ἄρξομαι μέ πρῶτον» λέγοντας ὅτι ἐσεῖς ὡς Ἕλλην πολίτης καί ἐκδότης τοῦ ὁμωνύμου ἐκδοτικοῦ οἴκου, ἔχετε προσφέρει τά κάλλιστα καί τά μέγιστα εἰς τήν μητέρα Πατρίδα, ἐκδίδοντας τήν Σοφίαν τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς γραμματείας. Προσφέρατε δέ εἰσέτι περισσότερον, ὅταν ἀπό τάς τηλεοπτικάς σας ἐκπομπάς, μέ χαμηλότατον κόστος ἀγορᾶς, πωλούσατε τά βιβλία ὄχι μόνον τῶν ἰδικῶν σας ἐκδόσεων, ἀλλά καί ἄλλων ἐκδοτῶν. Μέ αὐτήν σας τήν εὐεργετικήν δράσιν καί ἐνέργειαν ἐφοδιάσατε πλείστας Ἑλληνικάς οἰκίας μέ τήν σοφίαν τῶν προγόνων μας. Περί αὐτῶν, σᾶς ἀξίζουν οἱ ἄριστοι τῶν ἐπαίνων. Ἀλλά.......

Μελετῶμεν μέ δέος τήν σοφίαν τῶν προγόνων μας καί διαπιστώνομεν ὅτι ἐάν ἐμεῖς οἱ σημερινοί ἐπιδιώξωμεν νά συγκριθῶμεν νοητικῶς μέ τούς ἀρχαίους Ἕλληνας εἶναι ὡσάν εἵς ὄνος νά μᾶς πεῖ, ὅτι ἐγώ εἶμαι ἐξυπνότερος ἀπό ἐσᾶς. Ἡ νοητική διαφορά μέ τούς προγόνους μας εἶναι χαοτική. Μέ τά ἀνωτέρω θέλω νά τονίσω, ὅτι οἱ σοφοί πρόγονοι μας εἶχον τήν ἀπόλυτον γνώσιν τῆς ἀληθείας, τῆς αἰσθητικῆς, τοῦ κάλους, τοῦ ὡραίου καί τ’ἀληθινοῦ. Δ’αὐτό ἔκαμαν Παρθενῶνας, ἔκαμαν ἀγάλματα πού ἀγάλεται ἡ ψυχή ὅταν τά βλέπεις, τήν Ἀφροδίτη τῆς Μήλου, τόν Ἑρμῆν τοῦ Πραξιτέλους, τήν Νίκην τῆς Σαμοθράκης, τήν Νίκην τοῦ Παιωνίου, τόν ἡνίοχον, τόν Ὀλυμπιονίκην δρομέαν Λάδα ἐκ Σπάρτης, ὁ ὁποῖος ἐνέπνευσεν τόν Μύρωνα εἰς τήν κατασκευήν ἀγάλματος, διά τό ὁποῖον οἱ ἀρχαῖοι ἔλεγον πῶς εἶχεν πνοήν, τήν, καί τόσα ἄλλα θαυμαστά ἔργα, πού οὔκ ἔστι τέλος.

Κύριε ὑπουργέ εἰς τήν τηλεοπτικήν ἐκπομπήν τοῦ «OPEN ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ» τῆς 02/08/2019, καί ὄχι μόνον αὐτήν, μέ ἔπαρσιν ἐγκωμιάσατε τήν ἐπένδυσιν τοῦ Ἑλληνικοῦ ὡς ἕνα θαῦμα λέγοντας μεταξύ τῶν ἄλλων ὅτι, οἱ οὐρανοξύσται θά εἶναι τόσον ὡραῖοι, πού ὅταν θά ὁλοκληρωθοῦν θά ἀπορροῦμεν γιατί ὑπάρχουν ἀντιδράσεις διά τήν ἀνέγερσιν των καί ὅτι μέ τά καζίνο πού ἐσεῖς θά ἐπιτρέψετε νά κατασκευασθοῦν, θά εἰσρεύσουν χρήματα εἰς τήν Ἑλληνικήν οἰκονομίαν, μιά καί θά προσελκύσουν ξένους πλούσιους διά νά τζογάρουν, ἀναγάγατε τό καζίνο εἰς τήν καρδιάν τῆς ἐπενδύσεως. Κύριε Ἄδωνη Γεωργιάδη τήν 23/08/2019 ἀπό τήν τηλεόρασιν τοῦ SKAI ὁ ἐκπρώσωπος τῶν καζίνο μᾶς εἶπεν τά ἴδια ἀκριβῶς πράγματα. Προσέθεσεν δέ ἐπί πλέον, διά νά δελεάση ἐμᾶς τούς πτωχούς τῷ πνεύματι ὅτι ὡς ἐπενδυτής τῶν καζίνο θά ρίξη πάνω ἀπό ἕνα δισεκατομμύριον δολάρια. Κύριε ὑπουργέ δίδετε τήν ἐντύπωσιν ὅτι ἀπό πωλητής τῶν Ἱερῶν βιβλίων τής Ἑλληνικῆς Γραμματίας ματαλλαχθήκατε καί γίνατε ὁ πλασιέ τῶν καζίνο. Αὐτό εἶναι κατήφορος, χωρίς τέλος τῆς διαδρομῆς.

Διά τήν λεγόμενην ἐπένδυσιν τοῦ Ἑλληνικοῦ πού ἐσεῖς καί ἡ κυβέρνησις τοῦ Κου Μητσοτάκη σας προωθεῖτε καί ἐπαίρεσθε, βεβαίως σήμερον δέν άντιδροῦν οἱ Ἕλληνες, πλήν ὅμως ἀντιδρᾶ ἡ Ἱστορία τῆς ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΕΩΣ, ἀντιδρᾶ τό ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ, δηλ. ἡ Ἀκρόπολις, ἀντιδρᾶ τό ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΠΝΕΥΜΑ, τό ὁποῖον ὡς ἀποδεικνύεται, ἐσεῖς μόνον πωλούσατε ἀπό τάς τηλεοπτικάς ἐκπομπάς, ἀλλά δέν τό εἴχατε κατανοήσει. Βεβαίως δέν ἀντιδροῦν ὡς ὄφειλαν πανδήμως νά πράξουν, διά τό κακούργημα πού διαπράττετε, οἱ κάτοικοι τοῦ ἄλλωτε κλινοῦ Ἄστεως, ἀλλά οὔτε καί οἱ Πανέλληνες. Καί τοῦτο τό φαινόμενον ἔχει τήν ἐξήγησιν του καί τήν ἀπάντησιν του. Ὁ τέως πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας καί πνευματικός ἄνθρωπος Κος Τσάτσος ἔλεγεν:«ἐσεῖς μοῦ ὁμιλεῖτε διά τά ζωντανάς ψυχάς τῶν νεκρῶν, ἐγώ θά σᾶς ὁμιλήσω διά τάς νεκράς ψυχάς τῶν ζωντανῶν». Τά φαυλοτουρκοκάναλα, ἐπανδρωμένα μόνον μέ ἀριστερούς δημοσιογράφους οἱ ὁποῖοι δέν διακρίνονται οὔτε διά τήν φιλομάθειαν τους ἀλλά οὔτε καί διά τόν φιλελληνισμόν των, φυσικόν εἶναι νά μήν σᾶς ἐνοχλοῦν μέ ἐρωτήσεις Ἑλληνικῆς παιδείας. Κατόρθωσαν δέ ἐπί πλέον νά μετατρέψουν τήν ἀθάνατον Ἑλληνικήν ψυχήν σέ μίαν νεκρήν ψυχήν. Μέχρις καί βραβεία Νόμπελ μοίραζαν τηλεοπτικοί σταθμοί διά νά νεκρώσουν τήν ψυχήν τοῦ Ἕλληνος, ὥστε νά ἀποδεχθῆ ἀβούλως τήν εἰσβολήν τῶν λαθρομεταναστῶν, καί ἐσεῖς ὡς νεο-προοδευτικός ἀψύχως νά τήν ἀποδέχεσθε. Ἐπακόλουθον τοῦτο εἶναι ἡ νεκρική σιγή ἐπί τῶν πάντων, ἐκτός ὁρισμένων ζωντανῶν ἐξαιρέσεων.

Νά σᾶς ὑπενθυμήσωμεν ὅτι ὁ Ἰσοκράτης τόν ὁποῖον μόνον πωλούσατε ἀλλά δέν κατανοήσατε ἔλεγεν: «Οἱ γὰρ κατ’ ἐκεῖνον τὸν χρόνον τὴν πόλιν διοικοῦντες κατεστήσαντο πολιτείαν οὐκ ὀνόματι μὲν τῷ κοινοτάτῳ καὶ πραοτάτῳ προσαγορευομένην, ἐπὶ δὲ τῶν πράξεων οὐ τοιαύτην τοῖς ἐντυγχάνουσι φαινομένην, οὐδ’ ἣ τοῦτον τὸν τρόπον ἐπαίδευε τοὺς πολίτας ὥσθ’ ἡγεῖσθαι τὴν μὲν ἀκολασίαν δημοκρατίαν, τὴν δὲ παρανομίαν ἐλευθερίαν, τὴν δὲ παρρησίαν ἰσονομίαν, τὴν δ’ ἐξουσίαν τοῦ ταῦτα ποιεῖν εὐδαιμονίαν, ἀλλὰ μισοῦσα καὶ κολάζουσα τοὺς τοιούτους βελτίους καὶ σωφρονεστέρους ἅπαντας τοὺς πολίτας ἐποίησεν». ΙΣΟΚΡΑΤΟΥΣ ΑΕΡΟΠΑΓΗΤΙΚΟΣ

Κύριε Ἄδωνη Γεωργιάδη ἀπό πότε τό Ἑλληνικόν πνεῦμα θαύμαζε τό ὄγκον καί ὄχι τό περίτεχνον, ἀπό πότε τό Ἑλληνικόν πνεῦμα θαύμαζε τό μέγεθος καί ὄχι τήν αἰσθητικήν, ἀπό πότε Ἑλληνικόν πνεῦμα θαύμαζε τό κακόγουστον καί ὄχι τό κάλλος, ἀπό πότε τό Ἑλληνικόν πνεῦμα ὑπῆρξεν ὀπαδός τῆς ποσότητος καί ὄχι τῆς ποιότητος, ἀπό πότε τό Ἐλληνικόν πνεῦμα ἔγινεν λάτρης τοῦ χρήματος καί ὄχι τῶν ἀρετῶν. Καί οἱ Ἀρχαῖοι Ἕλληνες ἡδύναντο νά κάμουν Πυραμίδας, ἀλλά ἔκαμαν τήν Ἀκρόπολιν, τό θαῦμα τῶν θαυμάτων κατά τήν FIGARO. Ἀπ' ὅτι γνωρίζομεν οὐδείς μετέβει εἰς τό Μανχάταν ἤ το Ντουπάΐ διά νά θαυμάση τούς (ὡραίους) οὐρανοξύστας τούς ὁποίους ἐσεῖς θαυμάζετε. Ὁ Ἐλγύνης γκρέμισεν τόν Παρθενώνα διά νά τόν μεταφέρη εἰς τήν Ἀγγλίαν, ἀλλά τά ἐρείπια αὐτοῦ ἔρχονται νά θαυμάσουν ἑκατομμύρια ἐπισκεπτῶν ἀπό τόν Πλανήτη Γῆ. Μά καί ὅταν ἔκαμεν κολοσσούς ἦσαν τόσον περίτεχνοι, τόσον κάλλιστοι πού παρ' ὅτι δέν ὑπάρχουν διά νά τούς θαυμάσωμεν, συγκαταλέγονται εἰς τά ἑπτά θαύματα τῆς ἀνθρωπότητος, ὡς εἶναι ὁ κολοσσός τῆς Ρόδου. Πού εἰσέτι ἀν καί πεσμένος ἐπί τοῦ ἐδάφους μετά ἀπό σεισμόν ἀκτινοβολοῦσεν κάλλος, ὥστε καί τότε μετέβαινον διά νά τόν θαυμάσουν. Μερικοί ὅμως (πολιτισμένοι) ἐπιδρομεῖς τόν μετέφερον μέ καμήλας νά τόν λιώσουν, διά νά τόν κάμουν ὅπλα.

Κύριε Ἄδωνη Γεωργιάδη ἀπό πότε τό Ἑλληνικόν πνεῦμα ὑπῆρξεν ἀκόλουθος τοῦ χρήματος καί ὄχι τῶν ἀρετῶν: «Παπαί, Μαρδόνιε, κοίους ἐπ᾽ ἄνδρας ἤγαγες μαχησομένους ἡμέας, οἳ οὐ περὶ χρημάτων τὸν ἀγῶνα ποιεῦνται ἀλλὰ περὶ ἀρετῆς». Ἀπό πότε τό Ἑλληνικόν πνεῦμα ὑπῆρξεν θιασώτης τῆς φιλαργυρίας καί ὄχι τῆς φιλομάθειας. Ἀπό τήν <ΠΟΛΙΤΕΙΑ> τοῦ Πλάτωνος 436a διαβάζομεν: «ἢ τὸ φιλομαθές, ὃ δὴ τὸν παρ᾽ ἡμῖν μάλιστ᾽ ἄν τις αἰτιάσαιτο τόπον, ἢ τὸ φιλοχρήματον τὸ περὶ τούς τε Φοίνικας εἶναι καὶ τοὺς κατὰ Αἴγυπτον φαίη τις ἂν οὐχ ἥκιστα». Καί ἡ Ἱστορία συνεχίζεται: Ἦταν παραμονή τοῦ Ἄϊ Βασίλη, καί ἐπῆγαν τά παιδιά νά ψάλλουν τά κάλαντα εἰς τό σπίτι τοῦ Νικηταρᾶ. Ἔτυχεν νά εἶναι ἐκεῖ καί ὁ θεῖος του ὁ Κολοκοτρώνης. Ὅταν τά παιδιά τελειώνουν τά κάλαντα ὁ Νικηταράς γυρνώντας πρός τόν Κολοκοτρώνη τοῦ λέγει, μήπως ἔχεις χρήματα γιά νά φιλέψω τά παιδιά; Καί ὁ Κολοκοτρώνης γιά νά τόν πειράξη τοῦ λέγει, μά δέν ἐντρέπεσαι λιγάκι, κατζάμ καπετάνιος μέ τόσες δόξες νά ζητιανέβης, τί σόϊ στρατηγός εἶσαι. Καί ὁ Νικηταρᾶς τοῦ ἀπαντᾶ, τό εἶχε ἡ μοίρα μου καπετάνιος να γίνω, μά δέν θέλω να κάμω πραμάτεια τό καπετανλίκη μου καί νά πλουταίνω. Πραματευτής δέν εἶμαι μπάρμα.

Κύριε Γεωργιάδη διατί προσβάλλετε τόν ἑαυτόν σας γινόμενος πραματευτής καί μάλιστα πραματευτής τῆς κακιάς ὥρας, διατί γίνατε ὁ πλασιέ τῶν καζίνο. Ὀφείλετε ὡς κυβέρνησις νά παιδεύετε ἅπαντας τούς Ἕλληνας τό γένος, ὥστε νά τούς κάμετε καλυτέρους, σωφρονεστέρους καί μέ ἀρετάς ἐφοδιασμένους. Μέ αὐτά τά νάματα ἡ Ἑλλάς ἔγινεν ὁ φάρος τῆς ἀνθρωπότητος. Ἀλλά ἐσεῖς σήμερον τούς παιδεύετε διαφημίζοντας τά καζίνο, ὅπου ἐκεί τόν πρῶτον λόγον ἔχει ἡ ρουλέτα, ἡ χαρτοπαιξία, ὁ μπαρμπουτιέρης, ὁ κουλοχέρης, κ.λ.π. Γενικῶς θά λέγαμεν ὅτι ἐκεῖ δέν μανθάνεις τήν Ἑλληνικήν παιδείαν, ἀλλά κάμεις διατριβήν εἰς τήν ὑποκουλτούραν.

Κύριε Ἄδωνη Γεωργιάδη ὁ παππούς μας ὁ Ἀριστοτέλης ἔλεγεν: «τό καλόν καί τό κακόν εἶναι ἔννοιαι ἀπόλυται, ἡ σχετικότητα τους ἐξαρτᾶται ἀπό τήν φύσιν τοῦ ἀνθρώπου ἐάν ρέπει πρός τό καλόν ἤ τό κακόν». Κύριε Ἄδωνη Γεωργιάδη εἰς τήν πολιτικήν σας διαδρόμήν ἀποδειχθήκατε πολύ σχετικός, ἀλλά ἡ σχετικότης ὁδηγεῖ εἰς τόν κατήφορον. Ἐπειδή ὅμως τυγχάνει νά εἷσθε ὑπουργός, ὁδηγεῖτε τήν Ἑλλάδα εἰς τόν κατήφορον. Κάποτε ὑπήρξατε ὀρθολογιστής καί τοῦτο τεκμέρεται ἀπό τόν ὀρθόν λόγον πού ἐκπέμπατε, ὡς μαρτυρεῖ καί ἡ ἀφίσα. Ἀλλά μέ τήν σχετικότητα πού σᾶς διακρίνει, δώσατε τήν ψῆφον σας διά νά μετατραπεῖ ἡ Ἑλλάς ὄχι μόνον σέ ἰσλαμικό γκέτο, ἀλλά κάμετε καί βίαιον ἐποικισμόν τῆς Ἑλλάδος μέ λαθροεισβολεῖς, ἐνοικίαζοντας τους πεντάστερα ξενοδοχεία καί οἰκίας. Ὁ βίαιος ἐποικισμός πού κάμει ὁ Μητσοτάκης λόγω (φιλανθρωπίας), εἶναι ἐσχάτη προδοσία. Διότι ὁ Μητσοτάκης ἄλλα ὑπέσχετο προεκλογικῶς καί ἄλλα πράττει μετεκλογικῶς. Ἐξαπατήσατε τό ἐκλογικόν σῶμα.

Ὁ Σοφός Πλούταρχος διά στόματος Ἐπαμεινώνδα μᾶς λέγει: «οὐ μόνον ἀρχή ἄνδρα δείκνυσιν, ἀλλά καί ἀρχήν ἀνήρ», ἀλλά μέ τήν σχετικότητα πού σᾶς διέπει ἡ «ἀρχή δεικνύει ὄχι μόνον ἄνδρας, ἀλλά καί ἀνδρείκελα». Μέ φανατισμόν ἀπό τάς ἐκπομπάς ἐδήλωνες Ἀλεξανδρινός, ἀλλά ἄκρα τοῦ τάφου σιωπή ὅταν ὁ Τσίπρας ξεπουλοῦσεν τόν Μέγαν Ἀλέξανδρον καί τήν Μακεδονίαν. Διατυμπανίζες ὅτι ἡ προδοσία τοῦ Τσίπρα, Κοτζιά τῆς παραδόσεως τοῦ ὀνόματος εἰς ἀλλοεθνεῖς δέν εἶναι προδοσία. Ἀλλά ὅμως κύριε Γεωργιάδη πωλούσατε πολλά λεξικά, ἀνοῖξτε ἕνα ἀπό αὐτά καί πᾶτε εἰς τήν λέξιν ΠΡΟΔΙΔΩΜΙ. Ὁ Ἀντισθένης μᾶς λέγει:«ἀρχὴ σοφίας ἡ τῶν ὀνομάτων ἐπίσκεψις». Ἐκεῖ θά διαπιστώσετε ὅτι πληροῦνται ὅλαι αἱ προϋποθέσεις τῆς προδοσίας. Αὐτονόητον εἶναι νά ἀρνεῖσθε τήν προδοσίαν, διότι τοῦτο σημαίνει Γουδί. Καί πάλιν ὁ Πλούταρχος μᾶς λέγει:«Ἐθίζειν τούς παίδας τῷ τ΄ἀληθεῖ λέγειν. Τό γάρ ψεύδεσθαι δουλοπρεπές καί πάσιν ἀνθρώποις οὔκ ἄξιον μιμεῖσθαι». Πολλά ψέματα ἐλέχθησαν. Φθάσατε νά γίνετε ὀπαδός μέχρις καί τῆς ἀνύπαρκτης πολυπολιτισμηκότητος. Κατάντια, ξεπεσμός. Αὐτά κάμει ἡ ψυχοπαθολογική ἀρχομανία μέ τήν ὁποίαν εἶσθε ποτισμένος.

Ὁ Αἰγύπτιος ἱερεύς εἶπεν εἰς τόν Σόλωνα διά τούς Ἕλληνας, ὅταν οὖτος εἶχεν ἐπισκεφθεῖ τήν Αἴγυπτον :«ἔτι δέ τό κάλλιστον καί ἄριστον γένος ἐπ’ἀνθρώπους». Κύριε Γεωργιάδη ἔτσι θέλομεν νά συνεχίσωμεν νά ὑπάρχομεν, καί ὄχι ὅπως οἱ πάτρονες σας πού εἰς τό ἐπαίσχυντον διαφημιστικόν project μᾶς προτρέπουν σέ ἕναν νέον τρόπον ζωῆς, νά σταματήσωμεν νά εἴμεθα «τό κάλλιστον καί ἄριστον γένος ἐπ’ἀνθρώπους», καί νά μεταλλαχθῶμεν σέ: «Ένας νεος τρόπος ζωής!» ὡς μᾶς παροτρύνει τό project, δηλ. νά μεταλλαχθῶμεν σέ μπαρμπουτιέριδες, κουλοχέριδες, καζινόβιους, ρουλετιάριδες.

Φυσικόν δἐ ἐπακόλουθον τῆς σχετικότητος καί τοῦ ψέματος εἶναι ἡ παραμόρφωσις καί διαστρέβλωσις τῆς ἀληθείας. Ὄθεν ἐάν τίς δεῖ αὐτό ἀηδιαστικόν καί κακόγουστον project, νά τό παρουσιάζη ὡς θαυμάσιον καί ἐξαιρετικόν. Ὁ Παππούς μας ὁ Ἀριστοτέλης εἰς τά «ΠΟΛΙΤΙΚΑ» του 1253a15-19 λέγει: «λόγον δὲ μόνον ἄνθρωπος ἔχει τῶν ζῴων· ὁ δὲ λόγος ἐπὶ τῷ δηλοῦν ἐστι τὸ συμφέρον καὶ τὸ βλαβερόν, ὥστε καὶ τὸ δίκαιον καὶ τὸ ἄδικον· τοῦτο γὰρ πρὸς τὰ ἄλλα ζῷα τοῖς ἀνθρώποις ἴδιον, τὸ μόνον ἀγαθοῦ καὶ κακοῦ καὶ δικαίου καὶ ἀδίκου καὶ τῶν ἄλλων αἴσθησιν ἔχειν».

Καί τίθεται τό ἐρώτημα, τί δουλειά ἔχουν αὐτά τά ὑψηκόρυφα μπαούτσα πού τά λένε οὐρανοξύστες, εἰς τήν Ἱεράν Πόλιν, πού μέ τό παλούκωμα τους δέν δύνασαι νά δεῖς τόν οὐρανόν, τί δουλειά ἔχουν οἱ ρουλέτες, τά μπαρπούτια, οἱ κουλοχέριδες ἐπάνω ἀπό τήν Ἀκρόπολιν, πού εἶναι τό θαῦμα τῶν θαυμάτων, τί δουλειά ἔχουν αὐτά εἰς τήν σοφίαν τοῦ Ἑλληνικοῦ Πνεύματος, τί δουλειά ἔχουν αὐτά μέ τήν Κνωσσόν, τήν Ἐπίδαυρον, τό θέατρον τῆς Ἀκροπόλεως, μέ τούς Δελφούς καί τό Δῖον, τί δουλειά ἔχουν αὐτά μέ τόν Σοφοκλήν, τόν Αἰσχῦλον καί τόν Εὐριπίδην, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Δευτερευόντως θά ἀναφέρωμεν ὅτι πολλάκις ἀναφέρεσθε ὅτι μέ τό Ἑλληνικόν θά λύσετε τό πρόβλημα τῆς ἀνεργίας. Θά συμφωνίσωμεν σέ αὐτό, βεβαίως καί θά λύσετε τό πρόβλημα τῆς ἀνεργίας, ὄχι ὅμως τῶν Ἑλλήνων, ἀλλά τῶν λαθροεισβολέων, ὅπως ἔκαμεν ὁ Σιμήτης μέ τά Ὀλυμπιακά ἔργα, ὁ ὁποῖος ἐπώλησεν καί 20 τόνους χρυσοῦ δηλ. ἐπώλησεν Ἐθνικόν πλοῦτον διά νά τούς πληρώση. Πολλοί λέγουσιν ὅτι κακῶς κυκλοφερεῖ ἐλεύθερος, καθ’ὅτι ὁ Κράξι διωκόμενος διά ἀσήμαντον ἀφορμήν ἀπό τήν Ἰταλικήν δικαιοσύνην αὐτοεξορίσθη καί ἀπεβίωσεν ἐκτός Ἰταλίας.

Τήν ἀπάντησιν διατί πράττετε αὐτά θά τήν λάβωμεν ἀπό τούς δύο γίγαντες τῆς φιλοσοφίας τούς ὁποίους μόνον πωλούσατε:

«εἴη δ᾽ ἂν ἡ αἰδὼς ἐξ ὑποθέσεως ἐπιεικές· εἰ γὰρ πράξαι, αἰσχύνοιτ᾽ ἄν· οὐκ ἔστι δὲ τοῦτο περὶ τὰς ἀρετάς. εἰ δ᾽ ἡ ἀναισχυντία φαῦλον καὶ τὸ μὴ αἰδεῖσθαι τὰ αἰσχρὰ πράττειν, οὐδὲν μᾶλλον τὸν τὰ τοιαῦτα πράττοντα αἰσχύνεσθαι ἐπιεικές».

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ <ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ>

«Φαύλη ἄρα φαύλῳ συγγιγνομένη φαῦλα γεννᾷ ἡ μιμητική». <ΠΟΛΙΤΕΙΑ > ΠΛΑΤΩΝΟΣ






Κλείνοντας νά προσθέσωμεν:

Τόν ἄρχοντα τριῶν δεῖ μέμνησθαι:

Πρῶτον ὅτι ἀνθρώπων ἄρχει.

Δεύτερον ὅτι κατά νόμους ἄρχει.

Τρῖτον ὅτι οὔκ ἀεί ἄρχει.

Ἀγάθων 450-400 Π.Χ.,




Αὐτόν τόν ἐφιάλτην δέν πρέπει νά τόν ζήσωμεν.















Αὐτό τό μπαούτσι, εἶναι ἕνα ἀπό τά ἕξι ἐκτρώματα πού θά μολύνουν τόν Ἀττικόν οὐρανόν. Αὐτό τό μπαούτσι θαυμάζει ὁ Ἀδωνις, μέ τά καζίνο, μέ τάς ρουλέτας, τούς κουλοχέριδες καί μπαρμπουτιέριδες καί τάς πόρνας πού θά τά πλαισιώνουν.

Ἡ Ἑλλάς ἔχει ἕνα καί μοναδικόν ὄπλον τήν ΣΟΦΙΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΝ. Τό «ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ» ὀφείλει νά γίνη ἕνα παγκόσμιον ΚΕΝΤΡΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ μέ Ἑλληνικήν Ἀρχιτεκτονικήν, εἰς τό ὁποῖον νά προσέρχονται ἐπιστήμονες ἀπό ὅλον τόν πλανήτην Γῆ διά νά πραγματοποιοῦν Συνέδρια Φιλοσοφίας καί ὄχι μόνον. Δέν ἔχεις παρατηρήσει ὅτι ὅλα τά ἐπίσημα οἰκοδομήματα εἰς τόν πλανητην Γῆ ἔχουν Ἑλληνικήν ἀρχιτεκτονικήν. Οὕτως ἡ Ἀθήνα τῶν Ἑλλήνων καί ἡ Ἑλλάς θά ἐπανακτήσουν τήν παλαιάν αἴγλην τους, καί ἡ Ἑλλάς θά εἶναι ἄτρωτος ἀπό πολλάς ἐπιθέσεις. Βεβαίως φυσικόν εἶναι μιαροί ἀλλοεθνεῖς διά νά πλουτίσουν, νά μήν τούς ἀπασχολεῖ ἡ σοφία, ἡ ἱερότητα, τό κάλος τῆς Ἀκροπόλεως καί ἡ αἰωνία πόλις τῶν Ἀθηνῶν. Ἀλλά ἐμᾶς τούς Ἕλληνας φυσικόν εἶναι νά μᾶς ἐνδιαφέρῃ, νά μᾶς ἀπασχολῇ, νά μᾶς συγκινῇ. Ἀλλά δυστυχῶς μιαροί ἀνθρωπίσκοι ὑπάρχουν καί ἐντός Ἑλλάδος. Δέν ἀσχολούμεθα μέ τόν φευγάτον. Τήν ἀπάντησιν πῶς ἄφρονες κατορθώνουν πολλά καί ἐπί πλέον εἶναι καί εὐτυχισμένοι, τήν δίδει ὁ Σοφός Ἀριστοτέλης εἰς τά «ΕΥΔΗΜΙΑ» του λέγοντας: «ὅτι μὲν γάρ εἰσί τινες εὐτυχεῖς ὁρῶμεν. ἄφρονες γὰρ ὄντες κατορθοῦσι πολλά, ἐν οἷς ἡ τύχη κυρία» 1247α. Φαίνεται πῶς εἶναι ἀδιανόητον, ἀλλά εἶναι τό ἄκρον ἄωτον τῆς παρακμῆς πού διερχόμεθα, ἀπό τήν μεγαλυτέραν πολιτικήν προσωπικότητα πού περπάτησεν αὐτά τά Ἱερά χώματα, ἀλλά πού εἶναι συγχρόνως ἡ ψυχή καί τό πνεῦμα τῆς Ἐθνικόφρονος σκέψεως καί ἰδεολογίας, ὁ Περικλέας, νά ἔχωμεν ξεπέση εἰς τόν Τσίπρα καί Μητσοτάκη. Παρακμήν πού ὀφείλομεν ταχέως νά ἐγκαταλείψωμεν.



https://www.ksipnistere.com/2020/07/blog-post_495.html