Γυναίκα με υποκείμενο νόσημα το πρώτο περιστατικό περικαρδίτιδας που συνδέεται με τον εμβολιασμό

Γυναίκα με υποκείμενο νόσημα το πρώτο περιστατικό περικαρδίτιδας που συνδέεται με τον εμβολιασμό

Μία γυναίκα, αφού εμβολιάστηκε με τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer, αισθάνθηκε αδιαθεσία και την επόμενη ημέρα εκδήλωσε υψηλό πυρετό και πόνο στη μέση του στέρνου.

Η ιατρική ομάδα που την παρακολουθεί στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, όπου προσήλθε όταν αισθάνθηκε αδιαθεσία και στο οποίο είχε εμβολιαστεί, διέγνωσε περικαρδίτιδα και της χορήγησε την ανάλογη αγωγή. Σύμφωνα με τους γιατρούς, πρόκειται για το πρώτο περιστατικό περικαρδίτιδας που χρονικά συνδέεται με τον

εμβολιασμό έναντι της λοίμωξης Covid-19.

Η ασθενής έλαβε τη Δευτέρα 17 Μαΐου τη δεύτερη δόση του εμβολίου των Pfizer/BioNTech. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα πάσχει από σπάνια νόσο που προσβάλλει το αναπνευστικό σύστημα και την καρδιά. Η ίδια έχει ήδη επιστρέψει στο σπίτι της και συνεχίζει την αγωγή μέχρι την Παρασκευή, που θα επαναξιολογηθεί από τον θεράποντα γιατρό της.

 https://www.zougla.gr/greece/article/gineka-me-ipokimeno-nosima-to-proto-peristatiko-perikarditidas-pou-sindete-me-ton-emvoliasmo