ΣΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ! 68χρονος με περικαρδίτιδα μετά το εμβόλιο της Pfizer...


Tην ώρα που τα φώτα της δημοσιότητας είναι στραμμένα πάνω στο εμβόλιο της Astrazeneca, μελέτη της Ιατρικής Σχολής Αθηνών «φώτισε» τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας που μελετώνται ως πιθανές παρενέργειες των mRNA εμβολίων.  

Για το εμβόλιο της Pfizer, για την μυοκαρδίτιδα και την περικαρδίτιδα, υπάρχουν αναφορές και στη χώρα μας, 25-27 περιστατικά, τα οποία όμως δεν έχουν όλα σαφώς συσχετισθεί.

Ταχυκαρδία και έντονο πόνο στο στήθος ήταν τα συμπτώματα ενός 68χρονου άνδρα από την Μυτιλήνη που διαγνώστηκε κι εκείνος με περικαρδίτιδα.

Ο θεράπων γιατρός Παναγιώτης Τσιρακης μιλάει στο MEGA.
«Εμφανίστηκε 14 μέρες μετά τη 2η δόση»
«Υπήρξε μια μυοκαρδίτιδα την 14η ημέρα μετά τη δεύτερη δόση. Είχε δύσπνοια ο άνθρωπος, πόνος στο στήθος, ταχυκαρδία. Πήγε πάρα πολύ καλά, αντιμετωπίστηκε άμεσα και δεν έχει κανένα πρόβλημα τώρα. Έκανα την κίτρινη κάρτα, τους ενημέρωσα και όλα πήγαν πολύ καλά».

Οι ειδικοί εξηγούν στο MEGA, πως τα περιστατικά μυοκαρδίτιδας που προκαλεί ο ίδιος ο κοροναϊός είναι σοβαρότερα και πολλαπλάσια.

«Έχουμε δει δεκάδες, δεκάδες πιστέψτε με επιπτώσεις στο καρδιοαγγειακά σε νοσούντες με κοροναϊό και από την άλλη μεριά έχουμε 1 πιθανή υποψία ότι ίσως υπήρξε ένα περιστατικό μυοκαρδίτιδας (από το εμβόλιο)».

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αντλούμε από τις ΗΠΑ και το Ισραήλ, τα βασικά συμπτώματα είναι ο πυρετός, ο πόνος στο θώρακα και η ταχυκαρδία ενώ τα καταγεγραμμένα περιστατικά αφορούν κυρίως άντρες από 18 έως 24 ετών.