Νέα ανησυχία: Ενδείξεις «μαζικών γυναικολογικών προβλημάτων» μετά από εμβολιασμό με Pfizer (βίντεο)


Νέα μεγάλη ανησυχία έχουν προκαλέσει τα πολλά γυναικολογικά προβλήματα υγείας που παρουσιάστηκαν σε γυναίκες μετά τον εμβολιασμό τους κατά του κορωνοϊού με το σκεύασμα της Pfizer. Όπως αναφέρει το RT, το οποίο επικαλείται ισραηλινά μέσα ενημέρωσης οι πρώτες περιπτώσεις εμμηνορροϊκών ανωμαλιών στις γυναίκες εμφανίστηκαν στο Ισραήλ στις αρχές Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους. Μέχρι τότε, πολλές γυναίκες είχαν ήδη εμβολιαστεί με το εμβόλιο BioNTech-Pfizer.

 

Πολλές εμβολιασμένες γυναίκες ανέφεραν στο διαδίκτυο ότι η έμμηνος ρύση τους (περίοδος) ήρθε σε λάθος χρόνο και ήταν πολύ πιο βαριά και πιο επώδυνη.

Προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτό το ανησυχητικό φαινόμενο, η Δρ. Kate Clancy, βιολογική ανθρωπολόγος και λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόις στο Urbana-Champaign, πραγματοποίησε μια ανοιχτή έρευνα  για την συλλογή ποιοτικών δεδομένων για την εμμηνόρροια.

«Μια συνάδελφος μου είπε ότι είχε ακούσει από άλλους ότι οι περίοδοι τους αυξήθηκαν μετά τον εμβολιασμό. Είμαι περίεργη, εάν άλλες γυναίκες που έχουν εμμηνόρροια έχουν παρατηρήσει κάποιες αλλαγές;» αναρωτήθηκε μέσω tweet τον Φεβρουάριο, ένα μήνα πριν από την έναρξη της έρευνας. «Μιάμιση εβδομάδα μετά την πρώτη δόση του εμβολίου της Moderna είχα την περίοδό μου μία μέρα ή και νωρίτερα και μάλιστα σε αφθονία λες και ήμουν 20 χρονών».

Στην έρευνα της Clancy, γυναίκες που είχαν ήδη εμβολιαστεί, έκαναν λόγο για διαταραχές της εμμήνου ρύσεως και παρατεταμένη, εξαιρετικά βαριά και επώδυνη αιμορραγία. Μια γυναίκα ανέφερε ότι είχε την τρίτη της περίοδο μέσα σε ένα μήνα. Ορισμένες γυναίκες άνω των 50 ετών, που είχαν περάσει στην εμμηνόπαυση εδώ και χρόνια, ανέφεραν ότι παρατήρησαν πάρα πολλή αιμορραγία λίγο μετά τον εμβολιασμό. Μέχρι το τέλος Απριλίου, περισσότερες από 25.000 γυναίκες λέγεται ότι έχουν δώσει πληροφορίες για πιθανή βλάβη του κύκλου μετά τον εμβολιασμό.

Το κατά πόσον οι εμβολιασμοί mRNA επηρεάζουν τον κύκλο των γυναικών, πρέπει να διερευνηθεί με περισσότερες λεπτομέρειες, υπογραμμίζει το ρεπορτάζ. Η Clancy είπε στο Twitter, ότι μπορεί να προκληθεί από μια φλεγμονώδη αντίδραση στο σώμα, που προκαλείται από τα νανοσωματίδια λιπιδίων που περιέχονται στα εμβόλια mRNA. Αυτά τα σωματίδια είναι ήδη ύποπτα, ότι έχουν προκαλέσει σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις σε ορισμένα εμβολιασμένα άτομα.

Στις αρχικές μελέτες των εμβολίων COVID-19, οι ερευνητές εξέτασαν επίσης σοβαρές επιπλοκές, όπως: Αλλεργικές αντιδράσεις και παρενέργειες που μερικές φορές σχετίζονται με τον εμβολιασμό, όπως ο πυρετός. Ωστόσο, οι αρχικές μελέτες δεν ανέφεραν αλλαγές στον εμμηνορροϊκό κύκλο.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ ( CDC ), προς το παρόν δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι τα εμβόλια, συμπεριλαμβανομένων των εμβολίων COVID-19, προκαλούν προβλήματα γονιμότητας.

 https://www.pronews.gr/ygeia/992078_provlimatismos-gia-gynaikologika-zitimata-ygeias-meta-ton-emvoliasmo