Τρίτη, Δεκεμβρίου 14

Εγκαινιάστηκε το νέο mega Εμβολιαστικό Κέντρο στη Γλυφάδα

Εγκαινιάστηκε το μεσημέρι της Τρίτης το νέο Μέγα Εμβολιαστικό Κέντρο στη Γλυφάδα, το οποίο διαθέτει 16 εμβολιαστικές γραμμές και θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί καθημερινά 1.500-1.800 πολίτες.

Το νέο Μέγα Εμβολιαστικό Κέντρο βρίσκεται στο Διασχολικό Κέντρο Γλυφάδας (Επαμεινώνδα και Αρχιμήδους) και το στελεχώνουν υγειονομικοί και λοιπό προσωπικό από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό και τις Ένοπλες Δυνάμεις.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας επιτάχυνσης των εμβολιασμών και της άμεσης εξυπηρέτησης των ολοένα και αυξανόμενων ραντεβού, από τις 18 Δεκεμβρίου θα λειτουργήσουν 24 επιπλέον εμβολιαστικές γραμμές και στο Μέγα Εμβολιαστικό Κέντρο Περιστερίου.

Η τελετή εγκαινίων έγινε παρουσία του υπουργού Υγείας Θάνου Πλεύρη, του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριου Θεμιστοκλέους, του Δημάρχου Γλυφάδας Γιώργου Παπανικολάου και του προέδρου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (ΕΕΣ) Αντώνη Αυγερινού..lykavitos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .