Τετάρτη, Ιανουαρίου 17

Kύριε Πρωθυπουργέ, υπάρχουν και φτωχοί ομοφυλόφιλοι (Γράφει ο Παύλος Α. Στράνας)


ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ.

Όποιος παρακολουθεί τα κανάλια και τα ειδησεογραφικά σάιτ, είναι πιθανόν να πιστέψει
ότι η Ελλάδα είναι το κράτος, του οποίου το 80% των κατοίκων του είναι ομόφυλα
ζευγάρια.
Ευτυχώς που χτες ο Πρωθυπουργός είπε ότι «ξέρω πως αν ρωτήσουμε τον κόσμο, το θέμα


του γάμου των ομοφύλων είναι κάτω στην 20η θέση των ενδιαφερόντων του, μετά από
ακρίβεια, ασφάλεια, υγεία , παιδεία κλπ.».

  • Όμως μια που όλοι ασχολούνται με το γάμο και την υιοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών,
    ζητώντας ισότητα και ισότητα και ισότητα, ας δούμε και μερικά θέματα, που δεν τα
    αναδεικνύουν τα κανάλια.

Κατ αρχάς, θα πρέπει να έχουμε στο νου μας, ότι η κοινότητα των ομοφυλόφιλων
ανθρώπων, είναι η πιο βαθειά ταξική κοινότητα της κοινωνίας μας, και ότι τα «δικαιώματα»
που διεκδικούνται αφορούν κατά κύριο λόγο τους «πλούσιους» ομοφυλόφιλους, και όχι
ολόκληρη την κοινότητα των λοατκυ που περιλαμβάνει πολλές διαφορετικότητες,
σεξουαλικές αλλά και οικονομικές.

  • Ειλικρινά πιστεύει κανένας πως οι πάμφτωχοι ηλικιωμένοι ομοφυλόφιλοι, που ψάχνουν
    στις πλατείες και στις δημόσιες τουαλέτες συντροφιά, οι εκδιδόμενες στη Συγγρού μέχρι τα γεράματα για να βγάλουν ένα μεροκάματο για να μπορέσουν να επιβιώσουν, και γενικά οι φτωχοί ομοφυλόφιλοι, έχουν καψούρα για το αν θα επιτρέπεται ο γάμος και η υιοθεσία στα ομόφυλα ζευγάρια;

Μήπως ο Κυριάκος έχει την εντύπωση ότι η πλειοψηφία των ΛΟΑΤΚΙ+ είναι πάμπλουτοι και
καλοβολεμένοι, τύπου… @@@@@@@@@@@@@@@  κλπ. επώνυμων; Αυτοί είναι η πλειοψηφία των ομοφυλόφιλων;

  • Φυσικά όχι, όπως αντίστοιχα δεν είναι πλειοψηφία οι εκατομμυριούχοι στον Ελληνικό
    πληθυσμό. Δείτε όμως, ενώ στο γενικό πληθυσμό, νομοθετούν προστασία για το αδύνατο κομμάτι της κοινότητας, τους φτωχούς, στον πληθυσμό των λοατκυ, καιγόμαστε να νομοθετήσουμε για τους «εκατομμυριούχους» της κοινότητας αυτής.

Ποιος πιστεύει άραγε ότι ενδιαφέρει τον φτωχοδιάβολο Παναγιώτη που ντύνεται
γυναικεία, βαφτίζεται Πόλυ, και στήνεται στο πεζοδρόμιο, αν θα του επιτρέπεται να
χρησιμοποιήσει παρένθετη μητέρα για να αποκτήσει βιολογικό γιο, όταν δεν έχει να πάρει
ούτε μία τυρόπιττα , αν δεν υποστεί τον εξευτελισμό της σεξουαλικής κακοποίησης από
«πελάτη», για μερικά ευρώ;

  • Φυσικά, τα όποια προβλήματα που δημιουργεί η έλλειψη νομικής αναγνώρισης της
    συμβίωσης, θα πρέπει να λυθούν με την αναγνώριση νομικά του γάμου των ομόφυλων
    ζευγαριών, ή γενικά τον γάμο μελών της  ΛΟΑΤΚΙ+ (σημαίνουν: Λεσβία, Ομοφυλόφιλος, Αμφιφυλόφιλος , Τρανς , Queer και Ίντερσεξ άτομα) κοινότητας μεταξύ τους. Στο θέμα αυτό καλά κάνει η κυβέρνηση και νομοθετεί σχετικά.

Στο θέμα όμως της υιοθεσίας, υπάρχει μία πλάνη που κι αυτή αφορά ταξική και φυλετική
διαφορά. Κατ αρχάς, ένας άνδρας ή μία γυναίκα μόνη, μπορεί από το 1947 με νόμο, να υιοθετήσει ένα παιδί. Κι εδώ όμως υπάρχει διαφορά, γιατί ένας άντρας ομοφυλόφιλος δεν μπορεί να τεκνοποιήσει, και άρα μπορεί να υιοθετήσει παιδί άλλης οικογένειας, ενώ μία
ομοφυλόφιλη γυναίκα δεν έχει ανάγκη την υιοθεσία γιατί μπορεί να τεκνοποιήσει χωρίς
κανένα νομικό η άλλο πρόβλημα, είτε βρίσκεται σε ομόφυλη ή ετερόφυλη σχέση.

  • Άρα με την νομιμοποίηση του γάμου ομόφυλων, και την υφιστάμενη από το 147 νομοθεσία για τις υιοθεσίες, η γυναίκα θα έχει μία οικογένεια με την σύντροφο της, και το παιδί, είτε υιοθετημένο, είτε βιολογικά δικό της, δύο μητέρες, την πραγματική, και την σύντροφο της, ενώ ο άντρας θα μπορέσει να έχει παιδί μόνο υιοθετημένο , με δύο μπαμπάδες, που και οι δύο δεν θα έχουν βιολογική σχέση μαζί του.

Και στη πρώτη περίπτωση το παιδί όταν μεγαλώσει θα μάθει ότι ζει με τη βιολογική μαμά
του, και την σύντροφο της, θεία τη λένε τα περισσότερα ζευγάρια που έχουν τέτοια σχέση.
Ενώ στη δεύτερη περίπτωση το φυσιολογικό είναι όταν μεγαλώσει το παιδί, να ψάξει να
βρει τους βιολογικούς του γονείς, όπως συμβαίνει με ΟΛΑ τα παιδιά που υιοθετήθηκαν
στην Αμερική στη δεκαετία του 50, με ότι και αν σημαίνει αυτό και για το παιδί , και για
τους μη βιολογικούς ομόφυλους γονείς του.

Εκεί όμως που το πράγμα καταντά καθαρά γενετική ανωμαλία, είναι η απόπειρα να
νομοθετηθεί για τους ομόφυλους, το «δικαίωμα της παρένθετης μητέρας».
Αυτός ο τρόπος αναπαραγωγής, όποιος και να τον χρησιμοποιεί ομοφυλόφιλος ή μη,
είναι κατά την γνώμη μου, καθαρά ναζιστική εφαρμογή, πλην εξαιρέσεων, που άλλωστε
γι αυτές δημιουργήθηκε.

Αυτό που ακούγεται φυσιολογικό κάτω από τον τίτλο «παρένθετη μητέρα», είναι στην
ουσία η χρησιμοποίηση μιας ξένης γυναίκας ως ενοικιαζόμενης μήτρας, στην οποία
εμφυτεύεται ένα γονιμοποιημένο έμβρυο που προέρχεται από το σπέρμα του άντρα, και το
ωάριο μιας άλλης ξένης γυναίκας.

  • Έχουμε δηλαδή τρεις εμπλεκόμενους, τον ομοφυλόφιλο άντρα, το ωάριο άγνωστης
    γυναίκας, ή ακόμα χειρότερο την επιλογή ωαρίου από τράπεζα με ωάρια γυναικών με
    διαφορετικά χαρακτηριστικά, και την δύστυχη γυναίκα που θα τις εμφυτέψουν στη μήτρα
    ένα ξένο παιδί για να το κυοφορήσει, να το γεννήσει, και να της το πάρουν, χωρίς αυτή να έχει κανένα δικαίωμα σ αυτό το παιδί. Τι θέλουμε δηλαδή να κάνουμε;

Να νομοθετήσουμε ότι κάθε πλούσιος ομοφυλόφιλος, προκειμένου να αποκτήσει
βιολογικό διάδοχο, θα μπορεί να «αγοράσει» σύντροφο, να παντρευτεί μαζί του, στη
συνέχεια να νοικιάσει μία μήτρα, κάποιας δυστυχής γυναίκας, να της εμφυτέψει το
γονιμοποιημένο ωάριο μίας άλλης γυναίκας με το δικό του σπέρμα, να περιμένει εννέα
μήνες, και μετά να της πάρει το παιδί , να της δώσει το ενοίκιο για τη μήτρα της, κατόπιν να
χωρίσει και τον σύντροφο του, δίνοντας και σ αυτόν το ενοίκιο του, και έτσι να μείνει αυτός
με τον διάδοχο του, που θα έχει διαλέξει τόσο ως προς το φύλο , όσο και ως προς τα
χαρακτηριστικά.
( Με εξαίρεση τον χωρισμό από τον σύντροφο, αυτό ακριβώς εξέφρασε σαν επιθυμία ο κ.
Κασσελάκης). (Τι πιο ανήθικα άραγε, έκανε ο Μέγκελε;).

Και βέβαια όλο αυτό, είναι νομοθεσία εξυπηρέτησης των πλουσίων ομοφυλόφιλων,
δεκάρα δεν δίνουν οι φτωχοδιάβολοι ομοφυλόφιλοι της Βάθης, της Κουμουνδούρου, της
Λαυρίου, της Συγγρου, κλπ. για υιοθεσίες και παρένθετες μητέρες.

Ποιος δεν γνωρίζει ότι η διαδικασία απόκτησης παιδιού μέσω παρένθετης μητέρας
κοστίζει πάρα πολλά λεφτά, και η θεσμοθέτηση της, είναι εξυπηρέτηση των πλούσιων
ομοφυλόφιλων αντρών, και όχι δικαίωμα του συνόλου των ομοφυλόφιλων;

Εδώ να σημειώσω ότι η γνώμη μου για την παρένθετη μητέρα δεν είναι αρνητική, όταν
χρησιμοποιείται για τους λόγους για τους οποίους ανακαλύφθηκε, δηλαδή για να
αποκτήσει παιδί μια γυναίκα σε γάμο, που έχει πρόβλημα η μήτρα της, χρησιμοποιώντας
την μήτρα μίας άλλης γυναίκας, κατά προτίμηση συγγενούς, είναι γνωστή άλλωστε η
περίπτωση μητέρας που κυοφόρησε το γονιμοποιημένο ωάριο της κόρης της και του
γαμπρού της, και όχι για να ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία του, κάθε πλούσιος
ομοφυλόφιλος , χρησιμοποιώντας μία γυναίκα σαν ενοικιαζόμενη μήτρα.

Τέλος επειδή η υποκρισία περισσεύει στον κόσμο των πλούσιων ανδρών ομοφυλόφιλων,
όπως για παράδειγμα ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, για να δούμε πως
θέλει ο ίδιος να αποκτήσει γιο;
Μέσω παρένθετης μητέρας!!!
Μέσω παρένθετης ΜΗΤΕΡΑΣ, ΜΗΤΕΡΑΣ, ΜΗΤΕΡΑΣ!!!
Ρε παλληκάρια τι έγινε ο γονέας 1 και 2;
Εδώ δεχόμαστε τον όρο ΜΗΤΕΡΑ, επειδή μας βολεύει;
Γιατί δεν λέτε μέσω παρένθετου γονέα 2;
Ακόμα πιο σωστά γιατί δεν το λέτε όπως πραγματικά είναι;
«Απόκτηση τέκνου, μέσω ενοικιαζόμενης ΜΗΤΡΑΣ».
Δεν ακούγεται καλά έτσι, οπότε ανέχεστε το «ΜΗΤΕΡΑΣ», εκεί που σας εξυπηρετεί;

Συμπέρασμα:

1.- Ναι στη νομιμοποίηση του γάμου μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών.
2.-Καμία άλλη παραχώρηση στους πλούσιους ομοφυλόφιλους, να χρησιμοποιούν γυναίκες
σαν ενοικιαζόμενες μηχανές αναπαραγωγής.
3.- Θεσμοθέτηση δικαιωμάτων επί του τέκνου, και στις παρένθετες μητέρες.
4.- Μέτρα στήριξης των φτωχών ομοφυλόφιλων και λοιπών ΛΟΑΤΚΙ+ και αυξημένη νομική
προστασία έναντι φαινομένων μπούλινγκ εναντίον τους.
5.- Μέτρα στήριξης, περίθαλψη, στέγη, φροντίδα για τους μοναχικούς ηλικιωμένους
ομοφυλόφιλους.

Με τέτοια μέτρα επέρχεται η ισότητα, και όχι με διακρίσεις υπέρ των πλουσίων.
Αγαπητέ Πρωθυπουργέ

  • Ο κ. Πατέλης, και ο κ. Κασσελάκης, είναι δύο πλούσιοι ομοφυλόφιλοι. Αυτό που θέλουν, θα το κάνουν, είτε νομοθετήσετε, είτε όχι , πάντα οι πλούσιοι, ομοφυλόφιλοι ή στρέιτ, πάντα κάνουν αυτό που θέλουν, με , ή χωρίς νομοθέτηση.

Δικό σας καθήκον είναι να νομοθετήσετε για τους χιλιάδες φτωχοδιάβολους
ομοφυλόφιλους που διαπομπεύονται καθημερινά στα χωριά, στους δρόμους και στις
συνοικίες της πατρίδας μας, και δεν έχουν πρεμούρα για παρένθετες μητέρες, αλλά για
την καθημερινή τους επιβίωση, και αξιοπρέπεια.
Νομοθετείστε γι αυτούς.

Με απόλυτο σεβασμό στην διαφορετικότητα
Παύλος Α. Στράνας

 https://markets.economico.gr/kyrie-prothypourge-yparchoun-kai-ftochoi-omofylofiloi-grafei-o-pavlos-a-stranas/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .