Παρασκευή, Απριλίου 17

Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη: Σε νοσοκομείο της Λάρισας με ελαφρά αδιαθεσία

 Υποβλήθηκε σε εξετάσεις για προληπτικούς λόγους.

Στο νοσοκομείο ΙΑΣΩ στη Λάρισα βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής η Μαρέβα Γκραμπόφσκι σύμφωνα με το onlarissa.gr.

Η σύζυγος του πρωθυπουργού αισθάνθηκε ελαφρά αδιαθεσία ενώ ταξίδευε με το αυτοκίνητό της. Μετέβη στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις για προληπτικούς λόγους. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες είναι

καλά στην υγεία της και αποχώρησε για να συνεχίσει το ταξίδι της, μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων.

 .documentonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .