Δευτέρα, Ιουλίου 11

Toν επόμενο μήνα ξεκινούν απολύσεις στο δημόσιο

Απολύσεις - εξπρές για τους δημοσίους υπαλλήλους, χωρίς να λαμβάνεται καν υπόψη η 12μηνη εφεδρεία, περιλαμβάνει το επικαιροποιημένο Μνημόνιο!

Η ρύθμιση θεωρείται προαπαιτούμενη για την εκταμίευση της επόμενης δόσης, σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, ενώ το σκληρό νέο Μνημόνιο προβλέπει μεταξύ άλλων:


-Πάγωμα μισθών στο Δημόσιο έως το 2015

-το νέο μισθολόγιο μπαίνει σε εφαρμογή μέσα Αυγούστου -όταν οι περισσότεροι υπάλληλοι του Δημοσίου θα λείπουν με άδεια- και θα ολοκληρωθεί σταδιακά σε τρία χρόνια.

Μέσα Αυγούστου η ψήφιση

Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνονται στον «βαρβάτο» «εφαρμοστικό νόμο 2», ο οποίος, όπως προβλέπεται στο Μνημόνιο, πρέπει να έχει ψηφιστεί μέχρι τις 15 Αυγούστου. Το πιο πιθανό είναι ότι θα «περάσει» από την Βουλή στα μέσα του επόμενου μήνα, που ο κόσμος λείπει σε διακοπές...
dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .