Απολύσεις
- εξπρές για τους δημοσίους υπαλλήλους, χωρίς να λαμβάνεται καν υπόψη η
12μηνη εφεδρεία, περιλαμβάνει το επικαιροποιημένο Μνημόνιο!
Η ρύθμιση θεωρείται προαπαιτούμενη για την εκταμίευση της
επόμενης δόσης, σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, ενώ το σκληρό νέο Μνημόνιο
προβλέπει μεταξύ άλλων:
-Πάγωμα μισθών στο Δημόσιο έως το 2015
-το νέο μισθολόγιο μπαίνει σε εφαρμογή μέσα Αυγούστου -όταν
οι περισσότεροι υπάλληλοι του Δημοσίου θα λείπουν με άδεια- και θα
ολοκληρωθεί σταδιακά σε τρία χρόνια.
Μέσα Αυγούστου η ψήφιση
Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνονται στον «βαρβάτο» «εφαρμοστικό
νόμο 2», ο οποίος, όπως προβλέπεται στο Μνημόνιο, πρέπει να έχει
ψηφιστεί μέχρι τις 15 Αυγούστου. Το πιο πιθανό είναι ότι θα «περάσει»
από την Βουλή στα μέσα του επόμενου μήνα, που ο κόσμος λείπει σε
διακοπές...
dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .