Τα προσωρινά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το 2025 αποτυπώνουν με τον πιο ανάγλυφο και δραματικό τρόπο τη χαριστική βολή που δέχεται ο ελληνισμός, ο οποίος οδηγείται σε μια μη αναστρέψιμη δημογραφική συρρίκνωση και έναν αργό θάνατο, την ίδια ώρα που η κυβέρνηση Μητσοτάκη παρακολουθεί απαθής το σβήσιμο του έθνους. Οι αριθμοί προκαλούν σοκ και δέος:
οι γεννήσεις στην Ελλάδα κατακρημνίζονται χωρίς σταματημό, περιοριζόμενες το 2025 στις μόλις 65.594, παρουσιάζοντας νέα πτώση κατά 4,2% μέσα σε έναν μόλις χρόνο σε σχέση με το 2024. Η ιστορική σύγκριση ξεγυμνώνει πλήρως την εγκληματική αδιαφορία του πολιτικού συστήματος, καθώς μέσα σε δύο δεκαετίες, από το 2005 έως σήμερα, οι γεννήσεις μειώθηκαν κατά το εφιαλτικό 39%, ενώ ακόμα και σε σύγκριση με το 2020 η πτώση αγγίζει το 22,6%. Το μέλλον της χώρας υποθηκεύεται δραματικά, καθώς την ώρα που οι Έλληνες εξαφανίζονται, οι ροές των παράνομων μεταναστών αυξάνονται ανεξέλεγκτα, αλλοιώνοντας τον πληθυσμιακό και πολιτισμικό ιστό της πατρίδας μας, με το Μαξίμου να αρνείται πεισματικά να στηρίξει την ελληνική οικογένεια.Η οικονομική εξαθλίωση, η ακρίβεια και η παντελής έλλειψη στεγαστικής και κοινωνικής πολιτικής από την κυβέρνηση Μητσοτάκη έχουν μετατρέψει την απόκτηση παιδιού σε απρόσιτη πολυτέλεια για τους νέους Έλληνες. Αυτή η ζοφερή πραγματικότητα οδήγησε σε μια βίαιη και αφύσικη μεταβολή του προφίλ της Ελληνίδας μάνας, με την τεκνοποίηση να μετατίθεται ολοένα και περισσότερο σε μεγαλύτερες ηλικίες. Οι ηλικιακές ομάδες που παραδοσιακά αποτελούσαν τον πυρήνα της αναπαραγωγής, όπως οι γυναίκες 25-29 και 30-34 ετών, καταγράφουν καθολική κατάρρευση, με τις γεννήσεις να εμφανίζονται μειωμένες κατά δεκάδες χιλιάδες σε σχέση με το 2005. Αντίθετα, οι γυναίκες αναγκάζονται να περιμένουν μέχρι να πατήσουν τα 40 ή ακόμα και τα 45 τους χρόνια για να βρουν την ελάχιστη οικονομική σταθερότητα, με αποτέλεσμα οι γεννήσεις στις ηλικίες 40-49 ετών να παρουσιάζουν θεαματική, πλην όμως απελπισμένη άνοδο και υπερδιπλασιασμό.
Αυτή η νέα, εφιαλτική δημογραφική πραγματικότητα πλήττει οριζόντια σχεδόν ολόκληρη την επικράτεια, με μοναδική, ισχνή εξαίρεση την Κρήτη, η οποία παρουσίασε μια μικρή άνοδο 2,5%. Σε όλες τις υπόλοιπες περιφέρειες της χώρας, η εικόνα των άδειων μαιευτηρίων και των ερημοποιημένων χωριών επιβεβαιώνει ότι η Ελλάδα γερνάει και πεθαίνει. Πρόκειται για ένα εθνικό έγκλημα με την υπογραφή μιας κυβέρνησης που, αντί να θεσπίσει γενναία κίνητρα για τη γέννηση ελληνοπούλων και να αντιμετωπίσει τη δημογραφική ασφυξία ως ζήτημα εθνικής επιβίωσης, επιλέγει να παραμένει θεατής της αντικατάστασης πληθυσμού. Αν δεν υπάρξει άμεση και ριζική ανατροπή, τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δεν θα αποτελούν απλώς στατιστική, αλλά το επίσημο πιστοποιητικό θανάτου ενός ολόκληρου πολιτισμού που χάνεται στο όνομα της κυβερνητικής ανικανότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .