Στιγμιότυπα
από τα εγκαίνια των γραφείων των "Ανεξάρτητων Ελλήνων" στην Συγγρού,
κοντά σε αυτά της Νδ και στον...κατάλληλο δρόμο:
Προς Θεού, δεν έχουμε τίποτα με τους ανθρώπους σε προσωπικό επίπεδο (άσχετα αν αρκετοί από δαύτους είναι γνωστά λαμόγια της ΝΔ), αλλά σας φαίνονται εσάς για άτομα έτοιμα να...πολεμήσουν για την Ελλάδα;;; Για "απλούς ανθρώπους" του...μόχθου και της ανιδιοτέλειας, διαφορετικούς από το κατεστημένο;
Δεν μας γεμίζουν το μάτι. Ευχόμαστε να διαψευστούμε.
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com
ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ: ΑΥΤΕΣ ΟΙ...ΦΑΤΣΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ;
Προς Θεού, δεν έχουμε τίποτα με τους ανθρώπους σε προσωπικό επίπεδο (άσχετα αν αρκετοί από δαύτους είναι γνωστά λαμόγια της ΝΔ), αλλά σας φαίνονται εσάς για άτομα έτοιμα να...πολεμήσουν για την Ελλάδα;;; Για "απλούς ανθρώπους" του...μόχθου και της ανιδιοτέλειας, διαφορετικούς από το κατεστημένο;
Καλοταισμένοι
(δεν εννοούμε το σωματικό πάχος), ατσαλάκωτοι, με πολιτικάντικο βλέμμα
που...φωνάζει "ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΗΡΘΑΜΕ"!
Δεν μας γεμίζουν το μάτι. Ευχόμαστε να διαψευστούμε.
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .