Η
συνταγογράφηση φαρμάκων με βάση τη δραστική ουσία και το κόστος
εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία του λαού. Πάλη για δωρεάν φάρμακο για
το λαό
Φάρμακα
με βάση τη δραστική ουσία και το κόστος, δηλαδή τα πιο φθηνά, αποφάσισε
η κυβέρνηση να συνταγογραφούν οι γιατροί για τους ασφαλισμένους,
εργαζόμενους, αυτοαπασχολούμενους, φτωχούς αγρότες και όχι με βάση την
καταλληλότητα για τη θεραπεία τους. Γιατί το ίδιο φάρμακο για την ίδια
πάθηση, σε διαφορετικούς οργανισμούς, ή και με άλλες ταυτόχρονα
παθήσεις,
ενδέχεται να έχει όχι μόνο αναποτελεσματικότητα στη θεραπεία
αλλά ακόμη και κινδύνους για την υγεία. Αλλο ένα μέτρο που αποδεικνύει
πως την υγεία του λαού και τη ζωή του τη μετράνε ως κόστος για το
κεφάλαιο. Να γιατί οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι τα άλλα φτωχά λαϊκά
στρώματα πρέπει να ξεσηκωθούν, να βάλουν εμπόδια, να ανατρέψουν την
πολιτική τους.
rizospastis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .