ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ....
Καιοι 2 από τον ίδιο χώρο σε ξεχωριστά κόμματα. Και οι 2 παραχαράκτες της ιστορίας.
Η Ρεπούση γνωστή για τον "συνωστισμό" της Σμύρνης αντί για το σφάξιμο των γυναικόπαιδων που πήρε μέρος. Και ο 2ος (Π.Τατσόπουλος) για τις προσβολές στο πρόσωπο του Θ.Κολοκοτρώνη αλλά και την παραποίησητης ιστορίας της Ελληνικής επανάστασης του 1821.
Αιώνια πολέμιος της Εκκλησίας και της Ελλάδας.
Πράκτορες το Σόρος και οι 2 με υπογραφή...
Οι ψηφοφόροι της Δημοκρατικής αριστεράς προφανώς δεν γνωρίζουν το ποιόν τους. Δεν εξηγείτε αλλιώς.... Διότι εαν γνώριζαν και παρόλαυτά τους ψήφισαν, τότε έχουμε μεγάλο πρόβλημα.
http://anti-ntp.blogspot.com
http://hellasxg.blogspot.com/

ΤΙ ΚΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΟΥΔΑ ΤΟΥΣ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΧΩΝΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΝΕ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΘΕΕ ΜΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή