Οι Μοτοσικλετιστές Ελλάδας οργανώνουν σήμερα Σάββατο 12/5/2012 την 38η Μοτοπορεία τους στον Νομό Αττικής.
Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους: «Συμμετέχουμε στην Ημέρα Παγκόσμιας Κινητοποίησης, την παγκόσμια διαμαρτυρία των πολιτών προς τις κυβερνήσεις και τους τραπεζίτες που λαμβάνει
χώρα σε όλο τον κόσμο, στις
πλατείες κάθε χώρας».Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους: «Συμμετέχουμε στην Ημέρα Παγκόσμιας Κινητοποίησης, την παγκόσμια διαμαρτυρία των πολιτών προς τις κυβερνήσεις και τους τραπεζίτες που λαμβάνει
Σημείο συνάντησης: πάρκινγκ του Σ.Ε.Φ. (Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας)
Ώρα συγκέντρωσης: 18.00
Ώρα αναχώρησης: 18.30
Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .