Δευτέρα, Ιουλίου 16

108.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΣΠΙΤΙ" ΤΗΣ ΟΛΓΑΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ!!!

kefalogiani
Τι κι αν τα ακίνητα του δημοσίου αραχνιάζουν, τι κι αν η κρίση έχει ρίξει στα Τάρταρα τα ενοίκια, το δημόσιο εξακολουθεί να χρυσοπληρώνει του εθνικούς ενοικιαστές...
Δείτε πόσα πληρώνει κάθε μήνα το ελληνικό δημόσιο για να έχει στέγη το υπουργείο της όμορφης 'Ολγας..

olganoiki
Την ώρα που οι μεσίτες προσπάθουν να νοικιάσουν κτίρια στο κέντρο της Αθήνας με 10 ευρώ το τετραγωνικό οι χουβαρντάδες της κυβέρνησης δίνουν περισσότερα απο 26 ευρώ το τετραγωνικό, μιας και όπως έχουμε ξαναπεί λεφτά υπάρχουν!!!
http://makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .