Για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης που πλήττει την Ελλάδα
μίλησε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, υπογραμμίζοντας ότι συνδέεται άμεσα με
την αύξηση των κρουσμάτων κατάθλιψης. Παράλληλα, δεν παρέλειψε να
αναφέρει ότι η επιθυμία του να δώσει λίγη χαρά στους Έλληνες καθώς και η
ανάγκη για δραστηριοποίηση μέσω της μουσικής αποτέλεσαν τα βασικά
κίνητρα για τη διοργάνωση μιας μεγάλης
συναυλίας στο Καλλιμάρμαρο, η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις 9 Ιουλίου.«Η κατάθλιψη θέλει άμυνες. Συν, το ότι τώρα με τα γεγονότα άρχισε να με πιάνει μια άρνηση τρομερή για τον Βορρά. Είπα ότι εγώ θα κάνω έναν δίσκο που θα πατάει στη Μεσόγειο, να μαζευτούμε πέντε-δέκα άνθρωποι που κάνουμε αυτό το πράγμα, να παίξουμε τις μουσικές τις δικές μας, αυτές τις μελωδίες που έχουν μέσα τους το φως. Να κάνουμε μια μεγάλη συναυλία στο Καλλιμάρμαρο, στην “καρδιά” της Αθήνας. Να δείξουμε ότι υπάρχουμε, ότι δεν μας έχουν ρουφήξει ο καναπές, η κρίση και η αδράνεια. Αυτή την ανάγκη είχα», σημείωσε.
Πηγή: Real
Επιμέλεια: Μάριος Βελέντζας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .