Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 26

Άννα Πρέλεβιτς: "Είμαι ένα απλό κορίτσι..Για να καταλάβετε χρησιμοποιώ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς"!

Άννα Πρέλεβιτς: "Είμαι ένα απλό κορίτσι..Για να καταλάβετε χρησιμοποιώ τα Μέσα Μ
Μα είναι δυνατόν να χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και να μην παίρνει έστω ένα ταξί??..
Η παρουσιάστρια-μοντέλο Άννα Πρέλεβιτς μίλησε στο περιοδικό "Close Up" και αποκάλυψε πως δεν έχει πάρει ακόμα δίπλωμα οδήγησης οπότε θέλοντας και μη μετακινείται με τα ΜΜΜ. " Αυτόν τον καιρό χρησιμοποιώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς γιατί δεν έχω βγάλει ακόμη δίπλωμα οδήγησης
και όταν το λέω στον κόσμο με κοιτάζει με απορία....Στην Ελλάδα, αν δουλεύεις στην τηλεόραση, οφείλεις να είσαι σταρ. Εγώ δεν το βλέπω έτσι. Νιώθω ένα απλό κορίτσι που προσπαθεί να κάνει τα πρώτα βήματά του σε μια δουλειά που αγαπάει και την έχει σπουδάσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .