Στο πλαίσιο Ευρωπαϊκής
Εβδομάδας Βιώσιμης Μετακίνησης, από τη Δευτέρα 17 έως τις 22
Σεπτεμβρίου, η Πανεπιστημίου θα μετατραπεί σε χώρο για ποδήλατα, πεζούς,
μουσικά συγκροτήματα, εκπαιδευτικά εργαστήρια και παιχνίδια.
Πρώτη προτεραιότητα πρέπει να είναι ο πεζός, στη συνέχεια το
ποδήλατο, η μοτοσικλέτα, τα μέσα μαζικής μεταφοράς
και τελευταίο το ΙΧ, είπε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης παρουσιάζοντας το πρόγραμμα, ενώ πρόσθεσε «πρέπει όσο το δυνατόν περισσότερο να αποθαρρύνουμε τη χρήση του ΙΧ στο κέντρο».
και τελευταίο το ΙΧ, είπε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης παρουσιάζοντας το πρόγραμμα, ενώ πρόσθεσε «πρέπει όσο το δυνατόν περισσότερο να αποθαρρύνουμε τη χρήση του ΙΧ στο κέντρο».
Newsbomb.gr.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .