Οι Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας οργανώνουν το Σάββατο 15/9/2012 την 44η Μοτοπορεία τους στον νομό Αττικής.
Δείτε τη σχετική ανακοίνωση-κάλεσμα:
«Στην πρώτη συγκέντρωση στο Σύνταγμα μετά το καλοκαίρι οι Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας θα είναι εκεί. Όπως κάθε φορά για να δώσουμε ένα βροντερό ειρηνικό παρόν στην πλατεία Συντάγματος, για να καταγγείλουμε τις πολιτικές των Μνημονίων αλλά και όλους αυτούς που οδήγησαν και συνεχίζουν να οδηγούν την χώρα μας στην απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και τους Έλληνες στην οικονομική
εξαθλίωση.Δείτε τη σχετική ανακοίνωση-κάλεσμα:
«Στην πρώτη συγκέντρωση στο Σύνταγμα μετά το καλοκαίρι οι Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας θα είναι εκεί. Όπως κάθε φορά για να δώσουμε ένα βροντερό ειρηνικό παρόν στην πλατεία Συντάγματος, για να καταγγείλουμε τις πολιτικές των Μνημονίων αλλά και όλους αυτούς που οδήγησαν και συνεχίζουν να οδηγούν την χώρα μας στην απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και τους Έλληνες στην οικονομική
Υπενθυμίζουμε σε όλους πως είμαστε πάντα εδώ, ενωμένοι και αποφασισμένοι στο πλευρό όλων όσων αγωνίζονται για ένα καλύτερο μέλλον. Οι κομματικοί διαχωρισμοί που τόσα χρόνια σκόπιμα μας επιβλήθηκαν, δεν έχουν καμία θέση ανάμεσά μας. Θέλουμε επιτέλους να αποφασίζουμε εμείς για το μέλλον μας!
Θα συγκεντρωθούμε στις 18:00 στο παρκινγκ του Σ.Ε.Φ. (Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας) και θα αναχωρήσουμε στις 18:30.
Είναι απαραίτητο όλοι μας να έχουμε μαζί μας άδεια, δίπλωμα, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας και κράνη (στο κεφάλι όχι στον αγκώνα). Ότι δηλαδή θα έπρεπε να έχουμε σε έναν τυπικό έλεγχο.»
Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.
Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .