Πέμπτη, Φεβρουαρίου 21

Ο πιό επίκινδυνος άνθρωπος για την Ελλάδα και ο πλέον ακίνδυνος για την Γερμανία



Σημερα δεν υπαρχουν πολλα κομματα πολλες επιλογες και πολλες πολιτικες σε οτι αφορα την οικονομια και τα οικονομικα μιας χρεοκοπημενης χωρας

η εαν υπαρχουν . . υπαρχουν ετσι για τα ματια του κοσμου

γιατι το ενα κομμα πρεπει αναγκαστηκα να σου πουλησει κατι το διαφορετικο απο οτι πουλα το αλλο κομμα ωστε

να σου αποσπασει εσενα την ψηφο σου

σημερα . . .

υπαρχουν μονο δυο κομματα

το δεξιο . . . αυτο της απλης κοινης λογικης που διεπεται απο απλα μαθηματικα στους νομους της παγκοσμιας οικονομιας και της παγκοσμιοποιησης

. . μας αρεσει . . . δεν μας αρεσει

και το αριστερο κομμα . . . αυτο της απομονωσης απο . . . την παγκοσμιοποιηση . .

το οποιο ειναι αναγκαστηκα απομονωμενο απο την παγκοσμιοποιηση και απο τον υπολοιπο πλανητη . . . και εχει κομμουνιστικο πολιτευμα . . . τυπου β. κορεα . . . και ο πολιτης της χωρας αυτης ζει αναγκαστηκα μεσα στην φτωχεια και σε μια κρατικη φυλακη υψιστης απομονωσης και καταπιεσης .

σε καμια χωρα δεν συνυπηρξε ποτε και κομμουνισμος και ο παραδεισος για τον πολιτη της

διαλέγουμε και παίρνουμε λοιπον . . . σε ποιο κόμμα θέλουμε να ζουμε

να επισημάνουμε δε οτι στο δεξιο κομμα ειναι σημερα . . . η κινα και η ρωσια . . . γιατι ο λαος τους δεν θα αντεχε ξανα το αριστερο

Τωρα η καταστοφή της ελλάδας αρχίζει από εποχής ανδρέα παπανδρέου

και μετά με το ιστορικό . . . τσοβόλα δωστα ολα

οπου με δάνεια δισεκατομμυριων ευρώ πληρώναμε ένα τερατώδες κράτος δημοσιων υπαλληλων με υπέρογκους μισθούς ωστε να τους αποσπασουν την ψηφο τους

έτσι στις εκλογές άκουγες κάτι. . . απιστευτα ποσοστα 48% . . . για το ΠΑΣΟΚ

και φυσικά το κόμμα εισέπραττε δεκάδες εκατομμύρια από τις κρατικές επιχορηγήσεις

αυτο ηταν μια . . . λαθος πολιτικη . . . ενος διεστραμμενου πολιτικου ανθρωπου

ενα μπακαλικο 50 τ. μ (ελλαδα) επιβιωνει μονο αν εχει 1 υπαλληλο . . . αν εσυ βαλεις στο μπακαλικο 500 υπαλληλους και για να βρεις το χρημα για την μισθοδοσια τους δανειζεσαι δισεκατομμυρια με 1000 δανεια τοτε οχι μονο ειναι φυσικο το μπακαλικο να χρεοκοπησει. . . οχι μονο ειναι φυσικο . . . και οι 500 υπαλληλοι να χασουν την δουλεια τους . . . αλλα και ολοκληρη η ελλαδα να χρεοκοπησει εξ αιτιας αυτης της κακης πολιτικης

σήμερα δεν διδαχτήκαμε τίποτα. . . . . . απο αυτη την κακη πολιτικη

ο τσιπρας έχει πει ότι όταν θα είναι κυβέρνηση θα κρατικοποιήσει από ολυμπιακή μέχρι και τράπεζες

δηλαδη. . . ανδρεας παπανδρεου Νο2 . . . αλλα και στο τετραγωνο . . . αυτη την φορα

με αλλα λογια θελει το 50 τ. μ μπακαλικο οχι μονο να εχει 500 αλλα 1000 υπαλληλους ωστε να εχει την ψηφο τους και τα ποσοστα του κομματος αν ειναι δυνατον στο 80% .

τωρα που θα βρει τοσα δισεκατομμυρια να πληρωνει την μισθοδοσια σε εκατομμυρια δημοσιους υπαλληλους . . . εσυ απλα πιστευε και μη ερευνα . . . ο θεος να λες να εχει καλα αυτο το παιδακι που θα μας εχει ολους στο δημοσιο με τριπλασιο μισθο μιας και μονο με τσιπρα ο θεος θα μας καταβρεχει καθε μερα με δισεκατομμυρια . . . . γιατι απο δανειο ξανα σε χωρα που θα κυρηξει σταση πληρωμων και θα φερει την δραχμη ουτε καν ο σταλιν απο τον ταφο του δεν θα δωσει .

για να εχει λοιπον ο τσιπρας ακομα μεγαλυτερο κρατος για τα αυξημενα ποσοστα αλλα και τα εκατομμυρια στο κομμα του

απειλει τωρα ολοκληρη την ευρωπη οτι θα ανατιναξει ολους τους ελληνες στον αερα με την δραχμη . .

ωστε τα κομματια μας να χτυπησουν την ευρωπη αν δεν του δωσει η ευρωπη . . .

ποιος ξερει ακομα πιο πολλα δανεια η εαν δεν του τα χαρισουν ολα τα προηγουμενα χρεη μας

η θα τα πληρωνει λεει οσα θελουμε , οπως το θελουμε και οοοοοοοοταν το θελουμε

. . . διοτι το μνημονιο λεει ειναι καταδικασμενο να αποτυχει

με αλλα λογια . . .

ειναι σαν εσυ ο (φορολογουμενος) . . . με ενα μισθο 1000 ευρω το μηνα . . .

να εχεις την ατυχια να παντρευτεις μια αμυαλη πορνη (δημοσιο) και να εχεις κανει πολλα παιδια μαζι της

η οποια να σου λεει τωρα . . .

κρατα εσυ συζυγε να περνας μαζι με ολα τα εξοδα σπιτιου 100 ευρω

αλλα με το μνημονιο που μου βαζεις . . . να ζω εγω μονο με 900 ευρω το μηνα , , , , , ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ, , , , θα πεθανουν με μαθηματικη ακριβεια . . . . τα παιδια σου. . .

το μνημονιο σου ειναι καταδικασμενο σε αποτυχεια . . . . . . διοτι

εγω θελω μονο για τα φομεματα μου 500 ευρω . . .

για καθε μερα στο κομμωτηριο μου 200 ευρω . . .

για τα νυχια μου . . . . . . . αλλα 200 ευρω . . .

συνολο 900 ευρω

αρα και κατα συνεπεια δεν θα εχω χρηματα για να αγορασω γαλα, φαγητο, ρουχα, σχολικα. . . για τα παιδια σου

αρα το μνημονιο σου που με εξαναγκαζεις να ζω ειναι καταδικασμενο να πεθανει και μενα και τα τα παιδια σου

ΑΡΑ ΤΡΕΧΑ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙΣ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ . . . ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ . . .

ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΞΑΝΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ

Αρα . . . . το προβλημα μας λοιπον κυριοι δεν ειναι το μνημονιο

αλλα η σπαταλη πορνη που επιμενουμε να συντηρουμε . . δηλαδη το τερας κρατος με το ενα εκατομμυριο δημοσιους υπαλληλους που εισπραττουν 3 φορες επανω τον μισθο του ιδιωτικου τομεα . . . τα περιττα λουσια της . . . οι μαιμου συνταξεις . . . και η ηθικοτητα της πορνης κρατους που παντρευτηκαμε . -

αν δεν ερχοταν το μνημονιο

ποτέ δεν θα μαθαιναμε

οτι θα πρεπει να πληρωνουμε τους φορους μας

οτι η μιση ελλαδα ειναι αναπηροι

ποσους δημοσιους υπαλληλους πληρωνουμε

ποσους μαιμου εχουμε

ποσοι εχουν αδικαιολογητα εκατομμυρια

ποσοι εχουν τα εκατομμυρια στην ελβετια

ποσοι χρωστανε εκατομμυρια στο δημοσιο και τοσα αλλα. . .

αρα το μνημονιο λοιπον καλο μας κανει γιατι αρχιζει να βαζει σε ταξη την οικονομια μας

εσυ προσωπικα φιλε αντιμνημονιακε μου . . . που εισαι ελληνας θα δανειζες ποτε την ελλαδα σου . . . θα δανειζες ποτε μια κατα-χρεοκοπημενη χωρα . . . ενα βαρελι χωρις πατο . . . οπου οι πολιτικοι αλλα και οι ιδιοι οι ελληνες δεν θελουν με τιποτα να αλλαξουν και να βαλουν σε ταξη τα οικονομικα τους

. . . οταν ακομα και τωρα παρ'οτι γνωριζουν οτι το πολυ κρατος τους χρεοκοπησε. . . επιζητουν ακομα πιο πολυ κρατος αλλα με τσιπρα κομμα αρκει να τους εχει ολους στο δημοσιο . . . για τα δικα του ιδιοτελη συμφεροντα . . .

αλλα και να τους τους πληρωνει τον μισθο τους με το ετσι γουσταρω . . . . . ολοκληρη η ευρωπη με τα δικα τους χρηματα . . . ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ . . . ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ

γιατι λοιπον επιζητας ξανα την ιδια αυτη . . . κακιστη . . . πολιτικη του ανδρεα παπανδρεου που μας οδηγησε στα μνημονια στους τρελους φορους και τα χαρατσια ????

μονο εαν ποτε φερεις κομμα εξουσιας τον τσιπρα

---γιατι σου ταζει πολυ κρατος μπας και μπεις και εσυ στο δημοσιο---

η ελλαδα ειναι καταδικασμενη . . . . και οχι το μνημονιο

οι ευρωπαιοι δεν θα τρωνε πια για σενα κουτοχορτο ωστε να σε χρυσοπληρωνουν με τα δικα τους λεφτα . . . για να τους δουλευεις εσυ

οοοοοοοταν θα εχουμε τοτε θαααααααααααα σας τα επιστρεψουμε

η η γνωστη καραμελα που πουλα και αγοραζει χιλιαδες ψηφους . . για τον ΤΣΙΠΡΑ

το μνημονιο που μας βαζετε ειναι καταδικασμενο σε χρεοκοπια . .

Με αλλα λογια δηλαδη τα παιδια μας θα πεθανουν γιατι εμεις δεν μπορουμε να πουμε στην πορνη να κοψει ολα τα εξοδα της

σταματας να τους πληρωνεις . . . και τοτε αρχιζεις να εχεις εχθρικες σχεσεις οχι μονο με ευρωπη αλλα και με ολοκληρο το κοσμο. . . γιατι τους εφαγες τα χρηματα τους

ποιος και για ποιο λογο θα τρεξει να υποστηρίξει την ελλαδα που εφαγε τα εκατονταδες δισεκατομμυρια απο ολα τα κρατη του κοσμου οταν η υπερδυναμη μπροστα σε σενα τουρκια. . . θελησει αυριο με το ετσι γουσταρω και γιατι ετσι νομιζει να εχει πισω τα επι 400 χρονια παλια . . . τουρκικα της . . . εδαφη ???

εαν η ελλαδα φερει ποτε μια μερα για ηγετη αυτον τον μισοτρελο τσιπρα

τοτε αυτος οχι μονο θα αποδειχθει ο πιο επικινδυνος ανθρωπος για την ελλαδα αλλα με την πιθανη σταση πληρωμων πολιτικη τακτικη που θα ακολουθησει οχι μονο θα φερει την ελλαδα σε απιστευτες οικονομικες , εδαφικες , πολιτιστικες περιπετειες . . . αλλα αναγκαστηκα η ελλαδα . . . πιθανοτατα . . . φευγει και απο την παγκοσμιοποιηση . . .

αλλο ειναι το ισχυρο ευρω . . . και αλλο ειναι το ξεφτιλισμενο πλαστικο πληθωριστικο νομισμα μιας χρεοκοπημενης χωρας

εσυ ναι μεν θα εισπραττεις στα χερια σου μισθο ενα εκατομμυριο δραχμες αλλα το πλαστικο πληθωριστικο χρημα δεν θα εχει καμια αξια οχι για εξω αλλα ουτε καν μεσα στην ελλαδα

δηλαδη εαν τωρα εισπραττεις 1000 ευρω σε 3-4 χρονια θα ειναι 100 ευρω

κατ'αρχας ολοι οι οικονομολογοι εχουν πει οτι εαν παμε σε σταση πλ/μων και φερουμε την δραχμη θα πρεπει την ιδια μερα για να γινουμε ανταγωνιστικοι να υποτιμησουμε την δραχμη μας κατα 70%

αυτο σημαινει οτι την ιδια ημερα οτι χρημα εχεις στην τραπεζα εχασαν την αξια τους κατα 70%

οι μισθοι και οι συνταξεις θα πεσουν κατα 70% . . . το σπιτι σου που το πουλας 100, 000 ευρω σημερα θα το πουλας αυριο στο πλην 70% . . . στην αναγκη σου. το σπιτι σου που το νοικιαζεις . . . το ιδιο

οι καθε μερα πληθωριστικες πιεσεις της δραχμης θα κανουν τους ελληνες να τρεχουν να αλλαζουν τις δραχμες σε ευρω και για την αλλαγη και μονο θα χανουν 50% . . .

και ολα αυτα γιατι δεν θελουμε να χωρισουμε την πουτανα που παντευτηκαμε

η ελλαδα ειναι ενα απο τα καλυτερα οικοπεδα στον κοσμο . . .

εδω εχει ηλιο και θα μπορουσαμε να πιανουμε τζαμπα ενεργεια με φωτοβολταικα για σπιτι η και για ηλεκτικα αυτοκινητα απλα ενα μετρο πανω απο το κεφαλι μας και εμεις την ψαχνουμε με ονειρα 5 χιλιομετρα κατω απο τη θαλασσα μετα απο 10 χρονια

. . . οταν στην γερμανια σχεδον παντα χιονιζει

ο γερμανος θελει αυτο το ελληνικο οικοπεδο με 1000 γιατι εμεις οι γυφτοι δεν βλεπουμε την αξια του . . .

οταν σημερα με μνημονιο ενα οικοπεδο στην θαλασσα κοστιζει 500. 000 με την δραχμη θα το αγορασει ο γερμανος σε 3-4 χρονια 50, 000 . . .

ΑΡΑ ΠΑΡΤΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΡΕΜΕΙ ΑΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ

θα χτισει εκει ενα υπερ-λουξ ξενοδοχειο θα φερνει εκει ολους τους γερμανους και ευρωπαιους τουριστες . . . θα εισπραττουν ολο τον καλο και πλουσιο τουρισμο

και εσυ ο ελληνας θα εισαι γκαρσονακι του γερμανου με μισθο 100 ευρω το μηνα . . . στο ιδιο σου το σπιτι

κατα συνεπεια ποιον ηγετη για τα συμφεροντα της θελει η γερμανια στην ελλαδα . . . . . . για το οικοπεδο

λες να μην το γνωριζει η γερμανια οτι εχασε τα λεφτα της γιατι χρεοκοπησαμε ?

λες να μην εχει κατα λαβει ακομα οτι το βαρελι δεν εχει πατο

λες να τρελαινεται να πετα τα λεφτα της σε αυτο το βαρελι

γιατι λες βαλθηκε με την πανεξυπνη προπαγανδα της μεσα απο τα περιοδικα της --- αποκαλωντας το τσιπρα τον πιο επικυνδυνο πολιτικο --- να τον φερει στην εξουσια ?????

διοτι ειναι ο μοναδικος αγραμματος αβγαλτος και βλακας πολιτικος που για να αποδειξει ταχα τον τσαμπουκα του στον ελληνα . . . για την ψηφο του θα τον βγαλει απο . . . εε, ευρω, νατο και θα φερει την δραχμη . . . με ολη αυτη την καταστρωφη για την ελλαδα

. . . αλλα οταν φυγει η γερμανια θα κανει παρτυ που απαλλαχτηκε μια για παντα . . . . . . απο το αποστημα. . . 1 % της ευρωπης

και με τον αλλο τροπο θα αγορασει εμμεσα ολη την χασουρα της μετα απο 5 χρονια και ετσι η γερμανια θα εχει στα χερια της την μιση παραθαλασσια ελλαδα

στο τζαμπα

οταν η αλλη μιση θα μπορουσε να βρισκεται παν ευκολα σε τουρκικα χερια

εκτος φυσικα και εαν η ελλαδα κλεισει τα συνορα της ωστε ποτε ο γερμανος να μην την αγορασει. . . .

αντεχει να φυγει και απο την παγκοσμιοποιηση

και ετσι χαζα - χαζα η ελλαδα

θα εχει ως πολιτευμα τον κομμουνισμο

τοτε φιλε μου . . σιγουρα 100% η ελλαδα οxi μονο στις εποχες χοτζα 1950 αλβανιας θα γυρισει . . . οχι μονο 100 φορες χειροτερα απο την β. κορεα δεν θα ζεις μιας και ο β. κορεατης ειναι πολυ πειθαρχημενος λαος και εχει μαθει να δουλευει και να παραγει σαν το σκυλι. . . . για το τιποτα . . .

αλλα τοτε φιλε μου . . ολος ο επιχειρηματικος κοσμος της ελλαδας . . ολοι οι βαρδινογιαννηδες . . . ολος ο ιδιωτικος τομεας . . . και ολη η λογικη ελλαδα θα τα μαζεψουν εν μια νυκτι ολα και θα τρεχουν να ζησουν επιτελους σε μια πολιτισμενη χωρα της ευρωπης αμερικης καναδα η αυστραλιας

και τοτε στο ελλαδισταν δεν θα ζει η ελλαδα αλλα θα ζουν και θα θα το κυβερνουν μονο . . .

ο τσιπρας με την παπαρηγα . . . με ενα εκατομμυριο παλαβους αριστερους κουλτουριαριδες ελληνες που θα μουτζωνουν τους εαυτους τους οπως εκατονταδες εκατομμυρια απο τις τεως κομμουνιστικες χωρες οπου απλα θα επιβιωνουν μεσα στην φτωχεια μαζι με αλλα 8 εκατομμυρια πακιστανια . -

σιγα μη σου κατσει ο ιδιωτικος παραγων . . . ο λατσης ο βαρδινογιαννης ολοι οι εφοπλιστες . . . και το 90% τον λογικων ελληνων σε μια τριτοκοσμικη πια και επισημα κομμουνιστικη χωρα της πεινας της απολυτης φτωχειας . . . . και εξαθλιωσης . . . σε μια φυλακη υψιστης απομονωσης και καταπιεσης τυπου β. κορεασ

και φυσικα . . . σιγα μην νομιζεις οτι θα μπορεις ποτε να εχεις με τσιπρα και κομμουνισμο και κρουαζιερες και μερσεντες και σαμσουνγκ 55ρα τρισδιαστατη και αμερικανικο μισθο στα 10,000 ευρω

από 111mike111
http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1732605

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .