Μα, Βαγγελάκη μου,
Γράφει ο Ν βράχος
Μα Βαγγελάκη ..μου, με αυτά που κάνεις, αποδεικνύεις ότι πολιτικά βρίσκεσαι ακόμη στην εποχή των ...βόλων !
Βαγγελάκη. η πολιτική είναι μαγκιά και όχι κουτσαβακισμός.
Πολιτική είναι η ΔΥΝΑΜΗ της ψυχή μας να προσελκύει συνοδοιπόρους προσφοράς.
Τι να τα κάνουμε τα γλωσσικά σου ιδιώματα, όταν τα πολιτικά σου αντανακλαστικά είναι ακόμη σε νηπιακή κατάσταση.
Προκαλείς διαρκώς, με τους πολιτικούς σου συναγωνιστές, και θεωρείς δεδομένη την ..υπακοή τους.
Μα Βαγγελάκη μου, ένα μικρό σκυλάκι κάνει κουμάντο σε ολόκληρο κοπάδι ...προβάτων. Το σωματικό "μπούγιο" δεν ..επιβάλλεται, σε πολιτικά άτομα που έχουν ιδεολογικούς ορίζοντες για μια Ελλάδα καλλίτερη και όχι για μια πολυθρόνα..μεγαλύτερη.
Τι πιστεύεις, ότι μπορείς να επιβληθείς σε ψηφοφόρους ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ;
Σε ψηφοφόρους που δεν σε πιστεύουν;
Σε πολίτες που εξαθλίωσες οικονομικά, εξευτέλισες πολιτικά, και προσέβαλες ανθρώπινα.
Είσαι πολιτικό κεφάλαιο ΝΕΚΡΟ!!!
Εμείς, οι απλοί ψηφοφόροι θέλουμε ΑΡΧΗΓΟΥΣ και όχι καμαριέρες του κάθε...Αντωνάκη.
Θέλουμε ιδεολογικό θερμόμετρο προσέλκυσης και πειθούς και όχι ανταγωνιστικής επιβολής και επικράτησης.
Η πολιτική είναι παιχνίδι για μεγάλους και όχι για τους...άλλους !
Οι πολιτικοί αρχηγοί πρέπει να διαθέτουν ευστροφία, ειλικρίνεια, καλοσύνη και διορατικότητα.
Μα πάνω από όλα ανθρωπιά και όχι βρώμικα χτυπήματα στον κάθε αντίπαλο.
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι ευγενείς, να διακρίνονται για τη μεγαλοψυχία τους και ΟΧΙ για την ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ!
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι άνθρωποι με αισθήματα και συναισθήματα και ΟΧΙ ! κινητές κρεατομηχανές.
Ανάρτηση από τον/τη Ανώνυμος στο Ο ΧΑΦΙΕΣ τη 1:15 μ.μ., Φεβρουαρίου 21, 2013
Γράφει ο Ν βράχος
Μα Βαγγελάκη ..μου, με αυτά που κάνεις, αποδεικνύεις ότι πολιτικά βρίσκεσαι ακόμη στην εποχή των ...βόλων !
Βαγγελάκη. η πολιτική είναι μαγκιά και όχι κουτσαβακισμός.
Πολιτική είναι η ΔΥΝΑΜΗ της ψυχή μας να προσελκύει συνοδοιπόρους προσφοράς.
Τι να τα κάνουμε τα γλωσσικά σου ιδιώματα, όταν τα πολιτικά σου αντανακλαστικά είναι ακόμη σε νηπιακή κατάσταση.
Προκαλείς διαρκώς, με τους πολιτικούς σου συναγωνιστές, και θεωρείς δεδομένη την ..υπακοή τους.
Μα Βαγγελάκη μου, ένα μικρό σκυλάκι κάνει κουμάντο σε ολόκληρο κοπάδι ...προβάτων. Το σωματικό "μπούγιο" δεν ..επιβάλλεται, σε πολιτικά άτομα που έχουν ιδεολογικούς ορίζοντες για μια Ελλάδα καλλίτερη και όχι για μια πολυθρόνα..μεγαλύτερη.
Τι πιστεύεις, ότι μπορείς να επιβληθείς σε ψηφοφόρους ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ;
Σε ψηφοφόρους που δεν σε πιστεύουν;
Σε πολίτες που εξαθλίωσες οικονομικά, εξευτέλισες πολιτικά, και προσέβαλες ανθρώπινα.
Είσαι πολιτικό κεφάλαιο ΝΕΚΡΟ!!!
Εμείς, οι απλοί ψηφοφόροι θέλουμε ΑΡΧΗΓΟΥΣ και όχι καμαριέρες του κάθε...Αντωνάκη.
Θέλουμε ιδεολογικό θερμόμετρο προσέλκυσης και πειθούς και όχι ανταγωνιστικής επιβολής και επικράτησης.
Η πολιτική είναι παιχνίδι για μεγάλους και όχι για τους...άλλους !
Οι πολιτικοί αρχηγοί πρέπει να διαθέτουν ευστροφία, ειλικρίνεια, καλοσύνη και διορατικότητα.
Μα πάνω από όλα ανθρωπιά και όχι βρώμικα χτυπήματα στον κάθε αντίπαλο.
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι ευγενείς, να διακρίνονται για τη μεγαλοψυχία τους και ΟΧΙ για την ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ!
Οι πολιτικοί πρέπει να είναι άνθρωποι με αισθήματα και συναισθήματα και ΟΧΙ ! κινητές κρεατομηχανές.
Ανάρτηση από τον/τη Ανώνυμος στο Ο ΧΑΦΙΕΣ τη 1:15 μ.μ., Φεβρουαρίου 21, 2013

"Δεν ενημερώσαμε τον Παπανδρέου"
ΑπάντησηΔιαγραφή==============================
Με τόσο απλό τρόπο ο Ευάγγελος Βενιζέλος, άδειασε τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, καθώς ξεκαθάρισε πως
δεν τον ενημέρωσαν για την αυτή την κοινή κίνηση, για την οποία είναι ενήμερα και άλλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, όπως χαρακτηριστικά είπε.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Βενιζέλος:
"Έχουμε συζητήσει με πολλούς συναδέρφους. Δεν ασχολούμαστε με τις εσωτερικές διαδικασίες. Θέλουμε να δώσουμε μια νέα ώθηση. Παίρνουμε μια πρωτοβουλία ουσίας....
Για να πούμε με όλη την ένταση πως το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κίνημα που πρέπει να μείνει όρθιο, τις επόμενες ημέρες για να μην γονατίσει η χώρα. Έχουμε μιλήσει με πάρα πολλούς συναδέρφους μας, είναι ο βασικός στόχος η ενωτική πρωτοβουλία που θα αγκαλιάσει όλη την παράταξη.Δεν ενημερώσαμε τον Γιώργο Παπανδρέου, αλλά θα αντιμετωπίσει με πολύ θετικό τρόπο την πρωτοβουλία αυτή"
Λοβέρδος στηρίζει στη διαδοχή του ΠΑΣΟΚ τον Ευάγγ. Βενιζέλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμέσως μετά την αποχώρηση του προέδρου ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου, ως ομιλητής σε φόρουμ, συνάντηση κορυφής πραγματοποίησαν ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος και ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος. Πρόκειται για τα δύο κορυφαία και δημοσκοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ που εμφανίζονται ως διεκδικητές του χρίσματος.
Ωστόσο, μετά τη συνάντηση, σε κοινή εμφάνιση στους δημοσιογράφους, με τη φράση «θα συμπορευθώ με τον Βαγγέλη Βενιζέλο» ο Ανδρέας Λοβέρδος ανακοίνωσε την στήριξή του στο πρόσωπο του υπουργού Οικονομικών στη μάχη για τη διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ.
«Με τον Βαγγέλη Βενιζέλο αποφασίσαμε να δώσουμε μαζί τον αγώνα» σημείωσε ο Ανδρέας Λοβέρδος, τονίζοντας ότι οι δυο τους μπορούν να εγγυηθούν την ενότητα του ΠΑΣΟΚ, ενώ «μια νέα διαίρεση θα πήγαινε το ΠΑΣΟΚ ακόμη πιο πίσω» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Καρφί» για τον πρόεδρο του κόμματος Γ. Παπανδρέου, ήταν το σχόλιο του κ. Λοβέρδου, ότι «τη σημερινή έλλειψη ηγεσίας θα την καλύψει η ενότητα». ...