Κυριακή, Μαρτίου 3

Εκτός λειτουργίας ο «Άγιος Αντώνιος»



Κλειστός θα παραμείνει και σήμερα Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013, ο σταθμός του Μετρό «Άγιος Αντώνιος», στο πλαίσιο των 48ωρων δοκιμών για τον έλεγχο του συστήματος σηματοδότησης στη «Γραμμή 2», ενόψει της λειτουργίας των δύο νέων σταθμών «Περιστέρι» και «Ανθούπολη».

Παράλληλα, εκτός λειτουργίας τέθηκε από τις 00.30 έως τις 02.30 τα ξημερώματα ο σταθμός
«Άγιος Δημήτριος», με τους συρμούς να κάνουν τέρμα στον σταθμό «Δάφνη».

Επιμέλεια: Μάριος Βελέντζας

1 σχόλιο:

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο oxafies.com , μπορεί να μας ενημερώσει, στο oxafies@gmail.com ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στo oxafies.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .