Σάββατο, Ιανουαρίου 11

Ηλικιωμένος αυτοπυρπολήθηκε στην Φωκίδα


Ηλικιωμένος αυτοπυρπολήθηκε στην Φωκίδα
Ένας ηλικιωμένος άντρας, 88 χρόνων, από τη Γραβιά Φωκίδας αυτοπυρπολήθηκε χθες στην αυλή του σπιτιού του.

Ο άντρας αφού περιλούστηκε με πετρέλαιο, άναψε φωτιά, μπροστά στα έκπληκτα μάτια των γειτόνων του.

Μάλιστα ο ίδιος φέρεται να φώναζε «Δεν αντέχω άλλο, αφήστε με να καώ».

Στο σημείο έφτασε αμέσως ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ , που παρέλαβε τον παρ ολίγο αυτόχειρα, τον οποίο μετέφερε αρχικά, στο Κ.Υ. Αμφίκλειας και στη συνέχεια στο νοσοκομείο Λαμίας, όπου και νοσηλεύεται με εγκαύματα σε όλο του το σώμα.

Ο άτυχος ηλικιωμένος έμενε μόνος του και είχε σοβαρά προβλήματα υγείας και όπως είπε, ήθελε να βάλει τέλος στο μαρτύριό του, μη αντέχοντας άλλη ταλαιπωρία.


Με πληροφορίες από lamiareport.gr