Γελάει ο κόσμος με τον Σαμαρά! Διαμαρτύρεται γιατι η κυβερνηση δεν πληρώνει τις υπερωρίες δημοσίων υπαλλήλων!!
olympiada
Αυτός
που μεχρι χθες κατηγορούσε την κυβερνηση ότι επανιδρύει το σπάταλο,
πελατειακό κράτος, σήμερα διαμαρτύρεται γιατι αυτή η κυβέρνηση μάλλον…
δεν στηριζει και τοσο πολύ το «σπάταλο πελατειακό κράτος» και δεν πληρώνει τις υπερωρίες δημοσίων υπαλλήλων!
Θα ηταν για γέλια εαν αυτος και η παρέα του δεν ήταν επαγγελματίες σαμποτέρ του εθνικού κορμού.